
Articole care fac referire la Gabriela Nanu


EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
![[SoMe 2019] Ioana Sigarteu (Samsung Romania): Suntem primul si singurul brand tech din Romania care are o politica clara de lucru cu influencerii si, mai mult, o strategie pe termen lung cu acestia](https://media.iqads.ro/2019/02/ioana-sigarteu-cover-410.jpg)
[SoMe 2019] Ioana Sigarteu (Samsung Romania): Suntem primul si singurul brand tech din Romania care are o politica clara de lucru cu influencerii si, mai mult, o strategie pe termen lung cu acestia
![[Emigrati in digital] Gabriela Nanu (Centrade | Cheil): Digitalul nu este ATL. O diferentiere pe scurt: ATL = monolog, Digital = dialog](https://media.iqads.ro/2017/05/gabriela-nanu-cover-410.jpg)
[Emigrati in digital] Gabriela Nanu (Centrade | Cheil): Digitalul nu este ATL. O diferentiere pe scurt: ATL = monolog, Digital = dialog
![[Clientii noi si vechi] Gabriela Nanu (Centrade Cheil): Avem un plan. La aproximativ 3 revizii, ne intalnim fata-n-fata cu clientul ca sa vedem unde se rupe firul](https://media.iqads.ro/2016/08/14114727-10154563485868933-1889034083-o-1-cover-410.jpg)
[Clientii noi si vechi] Gabriela Nanu (Centrade Cheil): Avem un plan. La aproximativ 3 revizii, ne intalnim fata-n-fata cu clientul ca sa vedem unde se rupe firul
![[Client Service 2.0] Gabriela Nanu (Centrade): Profesionalismul influenteaza decisiv relatia dintre CS si creatie. Acest cuvant include atat know-how, cat si atitudine](https://media.iqads.ro/2015/08/export-mic-1500px-683-of-1839-cover-410.jpg)
[Client Service 2.0] Gabriela Nanu (Centrade): Profesionalismul influenteaza decisiv relatia dintre CS si creatie. Acest cuvant include atat know-how, cat si atitudine
![[Client Service 2.0] Iulia Niculae (Cohn&Jansen JWT): La inceput vedeam lucrurile mult mai tehnic: obiective, livrabile, canale, KPIs. Odata cu anii si experienta, apar tot mai multe nuante](https://media.iqads.ro/2015/08/iulia-niculae-cover-410.jpg)
[Client Service 2.0] Iulia Niculae (Cohn&Jansen JWT): La inceput vedeam lucrurile mult mai tehnic: obiective, livrabile, canale, KPIs. Odata cu anii si experienta, apar tot mai multe nuante
![[Experienta Cannes] Gabriela Nanu: Dupa discursul lui Mick Ebeling despre Project Daniel, am plecat hotarati sa ne gasim propriul Daniel](https://media.iqads.ro/2014/07/gabriela-nanu-cannes-cover-410.jpg)
[Experienta Cannes] Gabriela Nanu: Dupa discursul lui Mick Ebeling despre Project Daniel, am plecat hotarati sa ne gasim propriul Daniel

Saatchi & Saatchi: Procesul de integrare din 2013 a presupus o reorganizare a personalului, a focusului pe business si a sarcinilor echipei
