
Articole care fac referire la Fundatia Renasterea

![[SoMe 2023] Diana Restivan: Acum, mai mult ca oricând, copywriting-ul implică human approach. Campaniile care au o abordare cât mai relatable sunt cele care prind](https://media.iqads.ro/2023/04/19400661-1900570026635157-1752822653685953627-o-cover-410.jpg)
[SoMe 2023] Diana Restivan: Acum, mai mult ca oricând, copywriting-ul implică human approach. Campaniile care au o abordare cât mai relatable sunt cele care prind

Fundația Renașterea și Tuio au lansat #Renasterea21DaysChallenge și ajută oamenii să devină mai activi

Scrisoare comună către guvernele europene pentru a reduce impactul major al pandemiei COVID-19 asupra pacienților cu cancer

Cancerul pulmonar devine tot mai invizibil în contextul pandemiei de COVID-19- un număr semnificativ de cazuri rămân nediagnosticate

In premiera mondiala, impreuna cu 31 de tari europene partenere, Fundatia Renasterea organizeaza maratonul digital Race for the Cure Romania 2020
![[Cauzele influencerilor] Laura Cosoi: Cele mai puternice actiuni umanitare pe care le-am facut au derivat din propria mea poveste de viata](https://media.iqads.ro/2020/02/pjimage12-cover-410.jpg)
[Cauzele influencerilor] Laura Cosoi: Cele mai puternice actiuni umanitare pe care le-am facut au derivat din propria mea poveste de viata
![[Politici de mediu] Stamatis Sapkas: Nu vedem real estate-ul ca o formă statică prin care livrăm clădiri, ci livrăm și medii de lucru, experiențe și creăm comunități](https://media.iqads.ro/2019/12/global-worth-cover-410.jpg)
[Politici de mediu] Stamatis Sapkas: Nu vedem real estate-ul ca o formă statică prin care livrăm clădiri, ci livrăm și medii de lucru, experiențe și creăm comunități

Fundația Globalworth continuă parteneriatul cu Fundația Renașterea prin implicarea în campania Happy Run - Race for the Cure

Deschide Ochii - Coaliția pentru Sănătatea Femeii trage un semnal de alarmă cu privire la prevenția cancerelor feminine

Copy-ul și art-ul anului FIBRA #2: ”Tre' sa pui pe masa cel putin 20 de idei bune ca s-o faci pe a 21-a”

Cei mai buni dintre cei buni. Marii castigatori ai Premiilor FIBRA #2: McCann Worldgroup Romania este Agentia Anului, URSUS Breweries este Clientul Anului 2017

Nivelul scazut de educatie si lipsa gratuitatii investigatiilor medicale, principalele obstacole din cauza carora femeile din Romania nu merg la controale medicale

Aproape 90% dintre femeile din Romania nu au efectuat nici macar o data un control medical pentru depistarea cancerului de san
![[Pro bono in agentii] Alina Balan, MullenLowe: Nu facem work doar cand simtim “potential de festival”](https://media.iqads.ro/2016/11/alina-balan-client-service-director-mullenlowe-cover-410.jpg)
[Pro bono in agentii] Alina Balan, MullenLowe: Nu facem work doar cand simtim “potential de festival”

Romania – printre singurele trei tari UE care nu au implementat un program national de screening pentru cancerul de san

Patru agentii romanesti in shortlist-urile Golden Drum 2016. Anuntul castigatorilor, in aceasta seara

Noi membri si parteneri se alatura Coalitiei pentru Sanatatea Femeii, initiata de Fundatia Renasterea

Fundatia Renasterea lanseaza prima „Coalitie pentru Sanatatea Femeii”. In cadrul evenimentului de lansare au fost prezentate primele rezultate ale studiului „Afectiuni oncologice feminine in Romania”

11 Lei pentru Romania la Cannes Lions 2016. Bilantul intreg si marii castigatori ai editiei #63 a festivalului
![[UPDATE] Cannes Lions 2016. Un premiu Gold, doua premii Silver si un Bronze la PR pentru campaniile romanesti. Alte 7 shortlistari la gala de maine](https://media.iqads.ro/2016/06/13497519-10155246741178539-1372513295318586484-o-cover-410.jpg)
[UPDATE] Cannes Lions 2016. Un premiu Gold, doua premii Silver si un Bronze la PR pentru campaniile romanesti. Alte 7 shortlistari la gala de maine

3 Lei pentru Romania pana acum la Cannes Lions 2016. 5 dintre categoriile de concurs si-au primit ieri castigatorii

Sandra Bold, Copywriterul Anului la Premiile FIBRA: Mama spune ca aveam cam 5 ani cand ziceam ca vreau sa fac reclame

Premiile FIBRA anunta castigatorii primei editii. McCann Worldgroup Romania este Agentia Anului, iar CohnandJansen JWT a creat Campania Anului 2016

Ruxandra Vasilescu, despre viitoarea agentie specializata pe comunicare medicala McCann Health Romania
