
Articole care fac referire la FrieslandCampina Romania
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii FrieslandCampina Romania


Merită BIO, noua campanie Napolact BIO semnată de Propaganda, inspiră încredere tuturor părinților – „Tu îl crești mare și puternic”

Cea mai relevantă certificare globală în marketing digital, din 15 mai în portofoliul de la Institutul de Marketing

Brain 4 Strategy devine agenția de comunicare și PR pentru firma de avocatură Hațegan Attorneys și Fundația Hațegan

POSITIVE BUSINESS 2022. „Devine tot mai evident că modul de viață și impactul societății tehnologice au un efect catastrofal asupra planetei din punct de vedere climatic, al biodiversității, al calității aerului, disponibilității hranei"

Ce pot face companiile pentru a deveni mai sustenabile și a avea un impact pozitiv asupra mediului? Află răspunsul pe 13 decembrie 2022, în cadrul noii ediții POSITIVE BUSINESS – eveniment hibrid

Raportul Pareto, primul studiu dedicat celui mai important segment din populație pentru business, devine disponibil public pe www.paretoreport.ro

Sustenabilitatea, privită ca noua pardigmă de business pe 8 decembrie, la o nouă ediție a „Positive Business” – eveniment online

Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA

Noua campanie de comunicare Napolact te îndeamnă să lași tehnologia deoparte și să iei, alături de ai tăi, un mic dejun așa cum se cuvine

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala
![[Istorii de brand] Razvan Orbulescu: Napolact “a debutat” in 1905 sub numele Atelierul lui Vlad, producator de unt si branza de vaca](https://media.iqads.ro/2020/03/pjimage13-cover-410.jpg)
[Istorii de brand] Razvan Orbulescu: Napolact “a debutat” in 1905 sub numele Atelierul lui Vlad, producator de unt si branza de vaca

World Vision va implementa ideile din ediția a doua a competiției PR Arena lansată de Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării

Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării dau startul ediției a II-a a competiției PR Arena

Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019

Cum comunică departamentele de sales și marketing la nivel organizațional în 2019 și care sunt schimbările care ne așteaptă
![[La raftul de lactate] Anca Roman (FrieslandCâmpina): ”Segmentele precum iaurturile sau brânzeturile progresează, iar cel mai mare avânt continuă să îl aibă produsele ecologice”](https://media.iqads.ro/2018/02/23799872-1661047493926569-8723627864787829347-o-cover-410.jpg)
[La raftul de lactate] Anca Roman (FrieslandCâmpina): ”Segmentele precum iaurturile sau brânzeturile progresează, iar cel mai mare avânt continuă să îl aibă produsele ecologice”
