
Articole care fac referire la Friesland Campina
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Friesland Campina


Minio câștigă 9 premii la Employer Branding Awards 2024 și un Bronze la Digital Communication Awards (Berlin)

Hello Group lansează FINEWISE, nucleu de expertiză în comunicarea din food & beverages, ospitalitate, sănătate și stare de bine

Pastry Chef Ioana Romanescu - primul Brand Ambassador român al Debic, brandul mondial de produse lactate pentru profesioniști

Sustenabilitatea, privită ca noua pardigmă de business pe 8 decembrie, la o nouă ediție a „Positive Business” – eveniment online

A IV-a ediție a PR Arena. Competiția pentru studenți lansată de GWPR și FJSC s-a extins și în Republica Moldova

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Noua campanie de comunicare Napolact te îndeamnă să lași tehnologia deoparte și să iei, alături de ai tăi, un mic dejun așa cum se cuvine

World Vision va implementa ideile din ediția a doua a competiției PR Arena lansată de Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării

Pauză de reclame și produse Made in RO: în premieră va fi lansat primul muzeu temporar de publicitate și branduri românești

12 din Top 30 cei mai doriți angajatori din România au confirmat deja participarea în această toamnă la Angajatori de TOP

Brandurile sunt invitate să facă parte din cea mai amplă campanie dedicată studenților, la nivel național

Cum comunică departamentele de sales și marketing la nivel organizațional în 2019 și care sunt schimbările care ne așteaptă
![[Media in 2018] Oana Padure (Wavemaker): Viitorul inseamna sa depasim media, sa folosim continutul pentru a influenta consumatori care devin din ce in ce mai insensibili la reclama](https://media.iqads.ro/2018/04/oana-padure-ceo-wavemaker-cover-800-cover-410.jpg)
[Media in 2018] Oana Padure (Wavemaker): Viitorul inseamna sa depasim media, sa folosim continutul pentru a influenta consumatori care devin din ce in ce mai insensibili la reclama

Rolul și efectele schimbării într-o organizație - discutate în cadrul evenimentului „SHIFT. Change Management Conference”

Specialiștii în change management discută despre cum adoptă companiile schimbarea într-un mod creativ la SHIFT. Change Management Conference

V8 Interactive si Napolact BIO te invita sa-ti schimbi stilul de viata odata cu lansarea Programului 7/7
