
Articole care fac referire la FIBRA

![[Creativitatea de zi cu zi] Irina Blanșek: Orice poate fi o sursă de inspirație dacă o observi cu suficientă lejeritate, fără să-ți impui să iei ceva de acolo, ca și cum ai un task de îndeplinit](https://media.iqads.ro/2024/08/img-3527-cover-410.jpg)
[Creativitatea de zi cu zi] Irina Blanșek: Orice poate fi o sursă de inspirație dacă o observi cu suficientă lejeritate, fără să-ți impui să iei ceva de acolo, ca și cum ai un task de îndeplinit

Roxana Niță, directorul de creație al agenției DDB, este juratul României la categoria Entertainment la Eurobest 2023

Roxana Niță (DDB România) a fost aleasă de celebrul The One Club printre Next Creative Leaders pentru Europa

Brand Desire Index, noul instrument Leo Burnett Bucharest pentru măsurarea dezirabilității brandurilor

În cadrul Gaming Marathon, zeci de mii de elevi și studenți participă la cel mai mare quiz de gaming și cultură generală din România

Peste 20.000 de persoane au testat filtrele AR din cadrul XR Month în primele două săptămâni de festival

One Night Gallery și Leo Burnett lansează XR Month, festivalul prin care redescoperi Bucureștiul în realitatea augmentată
![[Veterani in publicitate] Liviu Turcanu: Se muncea enorm pe vremea aia și nici prin cap nu ne trecea conceptul de ‘work-life balance’. Era ’work work and more work’, până ajungi pe podium](https://media.iqads.ro/2021/07/2021-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Liviu Turcanu: Se muncea enorm pe vremea aia și nici prin cap nu ne trecea conceptul de ‘work-life balance’. Era ’work work and more work’, până ajungi pe podium
![[De la IQads] Codruț Baciu: Umorul e prea puțin folosit de branduri. Din teamă, din lipsă de skill, din multe motive. Foarte rău](https://media.iqads.ro/2020/11/pjimage7-cover-410.jpg)
[De la IQads] Codruț Baciu: Umorul e prea puțin folosit de branduri. Din teamă, din lipsă de skill, din multe motive. Foarte rău

Roxana Niţă (Cheil România) este singurul creativ din Europa de Est selectat în programul Cannes Lions See It Be It, 2020 - 2021

Leo Burnett Bucharest și Telekom Romania au câștigat șapte premii la Festivalul internațional de creativitate Golden Drum 2019

Ruxandra Drilea, Copywriter la Publicis România, singurul creativ român selectat în programul Cannes Lions, See It Be It

Ioana Zamfir, directorul de creație al Centrade | Cheil, este juratul României la categoria Brand Experience Activation & Direct la Eurobest 2018

Alex Tocilescu despre ”Mileul de Aur”, premiile neoficiale ale publicității: Există insule in-store în care s-a investit multă muncă & creativitate și merită și ele premiate
![[Publicitatea in aer] Eugen Suman (Friends\TBWA): Radio era “cenusareasa” cand am intrat eu in publicitate si asa a ramas si azi](https://media.iqads.ro/2018/08/eugen-full-cover-800-cover-410.jpg)