
Articole care fac referire la Fabryo

![[SoMe 2020] Radu Bucur: Orice om care trăiește din social media are responsabilitatea de a păstra întotdeauna conversația într-un plan etic](https://media.iqads.ro/2020/08/pjimage3-cover-410.jpg)
[SoMe 2020] Radu Bucur: Orice om care trăiește din social media are responsabilitatea de a păstra întotdeauna conversația într-un plan etic
![[Marketer Profile] Cristina Avram, traseu de 15 ani inceput "fara atatia KPIs", ajuns la branduri responsabile](https://media.iqads.ro/2018/08/poza-1-cover-410.jpg)
[Marketer Profile] Cristina Avram, traseu de 15 ani inceput "fara atatia KPIs", ajuns la branduri responsabile

Meniu de debate-uri, ad-uri absurde si Gala celor mai buni. Ce te asteapta la FIBRA #2, versiunea pe ore

Sales & Marketing Conference: cum se adaptează specialiștii în marketing și vânzări la noile provocări în domeniu

Toleranta crescuta pentru tot felul de nuante. Cristina Avram (savana) si multitudinea variantelor familiei romanesti

Cosmin Lacatusu (Create Direct): Trendul in materie de generare de leaduri este sa livrezi clientului intalnirea cu prospectul respectiv sau chiar sa realizezi vanzarea

savana, singura vopsea superlavabila cu Teflon™ din Romania, disponibila acum si intr-o paleta larga de culori
![[Marketeri despre creativitate] Cristina Avram (Fabryo): Fezabilitatea este una dintre provocarile proiectelor neconventionale; pot necesita resurse prea mari sau pot intampina reale probleme de executie](https://media.iqads.ro/2015/10/sam-4341-as-smart-object-1-cover-410.jpg)
[Marketeri despre creativitate] Cristina Avram (Fabryo): Fezabilitatea este una dintre provocarile proiectelor neconventionale; pot necesita resurse prea mari sau pot intampina reale probleme de executie

Stefan Teodorescu: Acum ma bucur foarte tare ca m-au respins la interviurile alea pe joburi pe logistica

Digital Star: In 2013 am castigat clientii H&M, McDonald’s, Scandia Sibiu, XXL Mega Discount, Corso, Carpatina, Indygen

Spotul Savana a fost creat pornind de la principalul beneficiu al produsului - putere mare de acoperire

Laurentiu Dumitrescu (Digital Star): "Cifra de afaceri este in crestere comparativ cu aceeasi perioada a anului 2011"

"Exista o culoare potrivita pentru fiecare": campania realizata de Papaya pe platforma "Savana Culoare", dezvoltata in 2010
![[AdBreak #41] Reprezentanti McCann, Papaya si Odyssey despre campaniile lor castigatoare la Effie 2011 si despre jurizare](https://media.iqads.ro/2011/06/photo-large-14406-cover-410.jpg)
[AdBreak #41] Reprezentanti McCann, Papaya si Odyssey despre campaniile lor castigatoare la Effie 2011 si despre jurizare
