
Articole care fac referire la Executive Producer


Food & Glory, împreună cu agenția Saatchi&Saatchi, lansează „Restaurantul de acasă” – un nou serial online care aduce experiența unui restaurant direct în confortul casei tale

Coffice Stories – primul sitcom online despre cafea & viața de birou, creat de Saatchi & Saatchi pentru De’Longhi Romania

Digitas România și Hanul Boieresc, marcă proprie PENNY, reinterpretează rețetele culinare de altădată în campania ,,Memoria gustului de vară – Rețete cu poveste”

Noi, românii, ne-am născut cu dorința de a aparține unui loc. O idee exploatată de WOPA x CEC Bank în cea mai recent lansată campanie dedicată Creditului Ipotecar

Cu HERMOSA există viață şi după vacanță. Next Advertising și HERMOSA lansează campania de promovare a colecției de toamnă

Irina Rimes & Fuego sunt experți în ornat bradul, în noul episod din #SărbătorileAltfel alături de Pepsi

Miss Wellington si Mario Fresh reinterpreteaza traditionalele sarmalute si petrec #SarbatorileAltfel cu Pepsi

“Memoria Gustului de vară – Pe urmele focului”. Rețete gătite la foc deschis de chef Alex Petricean cu produse Hanul Boieresc de la PENNY

Betano și KUBIS te invită să lași noutățile să te surprindă cu și mai multă distracție alături de Dima Trofim și Ionuț Bodonea

Karma îi pedepsește pe cei care aruncă gunoi la întâmplare, în cea mai recentă campanie semnată v8 pentru Asociația AER

Viața cu RE, noua campanie BRD semnată de v8, îți arată cum te poți REechilibra financiar cu o REfinanțare, prin Creditul BRD Expresso REstart

Campania #22EpicNights, creată de DeMoga Music în colaborare cu Samsung România și Cheil Centrade, câștigă aurul la WebStock ediția 2022

Gelu Duminică & Raul Gheba: Am vrut să surprindem acele mici indicii de rasism „cotidian”, priviri, lucruri pasiv agresive. Negarea identității e o moarte lentă, printr-o mie de tăieturi mici

Bronz și shortlist la Golden Drum pentru Elfi Cocean, campania creată de MAINSTAGE | THE AGENCY și Sector 7 HUB

O altă hartă a României. Aceea a gustului bun, a locurilor mai puțin știute și a rețetelor redescoperite alături de PENNY

WishMo, aplicația care eficientizează management-ul end-to-end al campaniilor de tip consumer promo pentru branduri
![[Cannes Story] Alex Teodorescu: Am observat, in plan global, un pic mai multa indrazneala. Ne vom reintoarce la abordari mai surprinzatoare, mai curajoase, mai riscante](https://media.iqads.ro/2022/08/alex-edited-5-cover-410.jpg)
[Cannes Story] Alex Teodorescu: Am observat, in plan global, un pic mai multa indrazneala. Ne vom reintoarce la abordari mai surprinzatoare, mai curajoase, mai riscante

#AtingeriNedorite. ”Agresiunea sexuală și discuțiile despre sex sunt subiecte tabu în România. Oscilăm între ”e prea mic” și ”a aflat singur până la vârsta asta”

Socializare, jocuri de strategie și gustul care se știe dintr-o felie: ontheroof semnează cea mai nouă campanie Jerry's Pizza - „Strategie pentru următoarea felie”

Secțiunea istorică din cadrul Bucharest International Film Festival este dedicată anului Centenar Regele Mihai

Grupul LEGO și Universal Music Group dezvăluie întreaga gamă LEGO® VIDIYO™. L.L.A.M.A - prima minifigurină LEGO® care semnează cu o casă globală de discuri

Johnathan Young: We are active participants in society, just like our audience. So we respond to politics, culture, international events

WOPA, The Public Advisors și Asociația Zi de Bine, pun întrebările care contează pentru siguranța femeilor în campania „Iubirea care bate la ochi”
