
Articole care fac referire la Exact Cercetare si Consultanta
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Exact Cercetare si Consultanta


Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Lacramioara Loghin (Exact CC): Millennialii nu sunt interesati de modele de carton](https://media.iqads.ro/2015/11/12248220-1185299998164599-3185295493342759787-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Lacramioara Loghin (Exact CC): Millennialii nu sunt interesati de modele de carton

ING Asigurari de Viata si Reteaua privata de sanatate REGINA MARIA lanseaza o noua asigurare de sanatate de grup
![[LIVE TEXT] Brands & Communities 2014: Tactici de integrare a brandului in activitatea online a comunitatilor](https://media.iqads.ro/2014/05/panel1-cover-410.jpg)
[LIVE TEXT] Brands & Communities 2014: Tactici de integrare a brandului in activitatea online a comunitatilor

Brands & Communities 2014: Solutii de transformare a consumatorilor si angajatilor indiferenti in comunitati fidele brandului. Ultimele 2 zile de early bird

Cand trec consumatorii de la “a vedea” la “a face”. Drumul de la engagement la loialitate, aflat la Brand Activation Strategy 2013

Studiu Exact Cercetare si Consultanta: date pentru retailerii care vor sa isi extinda serviciile in online

Insight-uri globale, regionale si locale despre femeile din target aflate la prima editie a conferintei Marketing for Women

Sociologi, marketeri si publicitari dezbat caracteristicile femeilor din target-ul comercial la conferinta Marketing for Women 2013

Studiu Exact Cercetare si Consultanta pentru MediHelp International: Nivelul de informare al romanilor in legatura cu asigurarea de sanatate obligatorie este unul scazut

Studiu Exact Cercetare si Consultanta despre Ziua Indragostitilor: Cum au petrecut romanii si cum au comunicat brandurile

Studiu Exact Cercetare si Consultanta: 75% dintre respondenti au incredere in serviciile medicale private vs. 17% in serviciile medicale publice

Marketing Research 2012: online si offline research, trenduri, comportamente de consum, instrumente de cercetare
