
Articole care fac referire la European Excellence Awards


Conan PR la 15 ani: Agenția independentă raportează o creștere de 30% și atrage branduri de top în portofoliu

La 18 ani, Golin lansează programul de mentorat „Perspective”, în parteneriat cu World Vision România

Cu șase nominalizări, Golin este agenția cu cele mai multe shortlist-uri din România la European Excellence Awards

SocialPedia 57: Celebrăm Luna Martie alături de trei femei puternice, care schimbă lumea: Miruna Ioani, Oana Bulexa și Andra Pintican

Minio Studio a încheiat 2023 cu 11 premii la festivaluri de industrie și alte 4 nominalizări în festivaluri din Europa

Meniul Zilei de Mâine – o inițiativă Sphera x KFC x Golin, premiată la European Excellence Awards 2023

Cum schimbăm un munte de stres într-un munte de fericire? Din culisele primei expediții medicale pe Vârful Omu

Ruxandra Vasilescu, McCann Health Brain & Heart: „proiectele noastre din zona de comunicare medicală sunt un reper local și european pentru companii și instituții medicale”

PUBLICIS RELATIONS: O nouă agenție, parte din Publicis Groupe România, care propune o abordare diferită în comunicare și PR

Conan PR a încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de aproape un milion de euro. Agenția împlinește 13 ani de activitate

Brandul de angajator al anului este „The place to be, now and beyond” al Cognizant Softvision, creat împreună cu agenția GMP PR
![[Veterani in PR] Cătălina Rousseau: Nu exista încă email-ul, imaginați-vă deci comunicarea cu diverse instituții din țară, doar prin fax și telefoane fixe](https://media.iqads.ro/2021/07/catalina-bdr-2019-cover-410.jpg)
[Veterani in PR] Cătălina Rousseau: Nu exista încă email-ul, imaginați-vă deci comunicarea cu diverse instituții din țară, doar prin fax și telefoane fixe
![[CSR-ul lui 2017] Irina Ionescu, Coca-Cola: Un proiect de CSR are mai degrabă efecte decât rezultate; ele se văd în timp, în comunitate, dar și în indicatorii de reputaţie](https://media.iqads.ro/2017/03/irinaionescu-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Irina Ionescu, Coca-Cola: Un proiect de CSR are mai degrabă efecte decât rezultate; ele se văd în timp, în comunitate, dar și în indicatorii de reputaţie
![[CV de agentie] Ioana Manoiu, GMP PR: Dupa ani de zile de perfectionat media relations, ne-am schimbat publicul, ne-am dus catre consumatori](https://media.iqads.ro/2015/11/photo-cover-410.jpg)
[CV de agentie] Ioana Manoiu, GMP PR: Dupa ani de zile de perfectionat media relations, ne-am schimbat publicul, ne-am dus catre consumatori

Golin este pentru al doilea an consecutiv singura agentie de PR din Romania nominalizata la European Excellence Awards

Raportul OMV Petrom - The Power of Stories dezvoltat de WEBSTYLER a fost castigator in categoria CSR Report la European Excellence Awards
![[Festivaluri] Monica Botez: Momentul de premiu e acel 0,1% care face dintr-o data vizibila munca echipelor client-agentie](https://media.iqads.ro/2014/11/monica-botez-partner-golin-romania-cover-410.jpg)
[Festivaluri] Monica Botez: Momentul de premiu e acel 0,1% care face dintr-o data vizibila munca echipelor client-agentie
![[Festivaluri] Catrinel Burghelea: Cand soseste la poarta un curier cu o diploma sau un premiu, intreaga agentie e cuprinsa de un val de entuziasm si mandrie](https://media.iqads.ro/2014/11/catrinel-burghelea-1-cover-410.jpg)
[Festivaluri] Catrinel Burghelea: Cand soseste la poarta un curier cu o diploma sau un premiu, intreaga agentie e cuprinsa de un val de entuziasm si mandrie
![[Festivaluri] Bogdan Tomoiaga: E ca la petit. Nimeni nu se marita cu fata sau baiatul fara zestre, care nu are nici o reputatie prea grozava in sat](https://media.iqads.ro/2014/11/bogdan-tomoiaga-cover-410.jpg)
[Festivaluri] Bogdan Tomoiaga: E ca la petit. Nimeni nu se marita cu fata sau baiatul fara zestre, care nu are nici o reputatie prea grozava in sat
![[Festivaluri] Oana Bulexa: Brandurile curajoase care fac campanii de impact merita sa fie aplaudate la scena deschisa](https://media.iqads.ro/2014/11/10660129-10204985814267704-9185575370266874130-n-cover-410.jpg)
[Festivaluri] Oana Bulexa: Brandurile curajoase care fac campanii de impact merita sa fie aplaudate la scena deschisa

GMP PR ofera cursuri de comunicarea cu pacientul studentilor la Medicina, in cadrul campaniei "De profesie: medic in Romania"
