
Articole care fac referire la Employer Branding


Students' Kit, cea mai mare campanie dedicată studenților, revine cu cea de-a 13-a ediție susținută de Kaufland în calitate de partener principal

Graffiti Plus (GRF+) anunță noi roluri și mizează pe soluții în ecosistem pentru mai multă relevanță în produsul agenției: Irina Ciocan-Stănescu devine CEO al GRF+, iar Bogdan Tomoiagă preia rolul de Președinte al Consiliului de Administrație

Minio Studio a încheiat 2023 cu 11 premii la festivaluri de industrie și alte 4 nominalizări în festivaluri din Europa

Proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”, dedicat specialiștilor în HR și Employer Branding, ajunge în această toamnă în 4 orașe din România. Prima oprire va fi la Brașov

Lavinia Iancu: Nu mai e loc de „maculatură”, oamenii vor să vadă comunicarea unor fapte, nu niște contexte de comunicare impus artificial de corporații
![[PR 2022] Claudiu Vrînceanu: Am interacționat direct cu peste 1.000 de lideri de business și am observat că în continuare peste 50% dintre aceștia fug de autenticitate în comunicarea media](https://media.iqads.ro/2022/02/claudiu-vrinceanu-2022-cover-410.jpg)
[PR 2022] Claudiu Vrînceanu: Am interacționat direct cu peste 1.000 de lideri de business și am observat că în continuare peste 50% dintre aceștia fug de autenticitate în comunicarea media

Pe 9 decembrie 2021, discutăm despre ce definește magnetismul unul brand de angajator, în cadrul unei noi ediții a conferinței MAGNETICO

Doru Șupeală: Brandul de angajator construit corect este un factor decisiv pentru performanță și profit. E vorba despre bani serioși, nu despre un moft

Pe 15-16 septembrie 2021, te invităm la primul eveniment în format hibrid din această toamnă: HR UNCOVERED București

Pe 12 mai 2021, dăm startul unei noi ediții online a evenimentului „Magnetico. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”

Pe 10 decembrie 2020, vă dăm întâlnire online la prima ediție a evenimentului „Magnetico. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”

O treime dintre angajații din mediul urban au simțit că angajatorul s-a apropiat de ei în perioada pandemiei

Săptămâna aceasta, discutăm despre cum va arăta viitorul organizațiilor și a departamentului de Resurse Umane, la o nouă ediție a evenimentului „HR UNCOVERED”

Tomorrow@Work se mută în online. Aflați cum va arăta viitorul forței de muncă în noul context de la experți de top

Pe 18 iunie se reunește comunitatea regională a profesioniștilor în employer branding, în cadrul EBcon
![[Case Study] Pattern redefinește autenticitatea la job în noua campanie de Employer Branding pentru BAT Global Business Services](https://media.iqads.ro/2020/02/bat-visual-campanie-cover-410.jpg)
[Case Study] Pattern redefinește autenticitatea la job în noua campanie de Employer Branding pentru BAT Global Business Services

Inteligență artificială, automatizare, flexibilitate. Aflați cum va arăta viitorul forței de muncă la Tomorrow@Work 2020
![[HR 2019] Diana Năstase: Nu mai avem de-a face cu carieriştii generaţiei X. Tinerii de azi nu mai sunt atȃt de interesaţi de a excela în carieră](https://media.iqads.ro/2019/11/diana-nastase-cover-410.jpg)
[HR 2019] Diana Năstase: Nu mai avem de-a face cu carieriştii generaţiei X. Tinerii de azi nu mai sunt atȃt de interesaţi de a excela în carieră
![[HR 2019] Alexandra Vladut: Am avut candidati care s-au prezentat la interviu impreuna cu sotia sau mama](https://media.iqads.ro/2019/10/alexandra-vladut-cover-410.jpg)
[HR 2019] Alexandra Vladut: Am avut candidati care s-au prezentat la interviu impreuna cu sotia sau mama

Prima campanie de Employer Branding a Groupama Asigurări revine cu o nouă serie „cu bune și cu rele”

Masuratoarea celor 95 de inscrieri: iata cele mai bune 3 designuri pentru noua uniforma Leroy Merlin

La Groupama Asigurări, angajații pot cânta la birou, pot împrumuta lapte din frigider, iar unii sunt morocănoși dimineața
