
Articole care fac referire la Elite


Grapefruit la 25 de ani: Proiecte naționale și internaționale în peste 9 țări și o aplicație care susține educația copiilor prin AI

Karpatia Horse Show 2024 începe mâine, 27 septembrie: spectacol ecvestru la cel mai înalt nivel pe Domeniul Cantacuzino

Identități, debutul unei noi generații de bursieri pentru arte vizuale și muzica clasică ai programului național Tinere Talente

Mastercard lansează Mastercard Premium Collection, primul program de cashback automat cu acces la o selecție de parteneri, dedicat exclusiv posesorilor de carduri Premium din România

O zi întreagă de sport și mișcare pentru copii și părinți la evenimentul Itsy Bitsy “SuperEroi pentru Viață”

Identități – prima expoziție de arte vizuale și recital de muzică clasică oferite de noua generație de muzicieni și artiști vizuali Tinere Talente

TOP 3 traineri, coachi și companii furnizoare de training conform L&D Survey 2019, realizat de Learning Network

Learning Network Festival, evenimentul care aduce la București tendințele din 2020 în instruirea și dezvoltarea angajaților
![[Scoli alternative] Vlad Iliescu, Atelierele ILBAH: Online-ul conteaza mult, dar offline-ul genereaza incredere si, deci, conversii](https://media.iqads.ro/2019/06/collageatelierele-cover-410.jpg)
[Scoli alternative] Vlad Iliescu, Atelierele ILBAH: Online-ul conteaza mult, dar offline-ul genereaza incredere si, deci, conversii
![[Povestea Graffiti BBDO] Geo Iordache: Pe una din usile de la mansarda, unde era creatia, scria "Art is shit, ad is meat"](https://media.iqads.ro/2019/04/iordache3-cover-410.jpg)
[Povestea Graffiti BBDO] Geo Iordache: Pe una din usile de la mansarda, unde era creatia, scria "Art is shit, ad is meat"

NO.MAD Talks revine cu a șasea ediție pe 21 noiembrie: despre fiscalitate pe înțelesul freelancerilor

În luna noiembrie, Oradea devine capitala europeană a HR-ului Conferința Internațională Thomas: 20 de ani de Thomas International în România
![[Folclorul din reclame] Marius Negrea: A fost odată ca niciodată un spot TV născut din întâmplare, fără nicio legătură cu brieful intern, care ne cerea să reînviem tradiția în salam a sașilor](https://media.iqads.ro/2017/08/fullsizerender1-cover-410.jpg)
[Folclorul din reclame] Marius Negrea: A fost odată ca niciodată un spot TV născut din întâmplare, fără nicio legătură cu brieful intern, care ne cerea să reînviem tradiția în salam a sașilor

Cea mai mare densitate de antreprenori și top manageri la un singur eveniment dedicat afacerilor din Europa de Est va fi la Cluj Business Days 2017
