
Articole care fac referire la Effie Awards


DDB România câștigă pitch-ul Zentinor cu o campanie despre energia care te ajută să fii mereu pe fază

MullenLowe România anunță numirea lui Alex Petrescu în funcția de Creative Director. Agenția extinde parteneriatul cu Simina Leotescu în rol de Strategy Director

Navigând prin schimbare - o analiză detaliată a comportamentului consumatorilor în contextul economic actual, în noul Consumer Report lansat de Starcom Romania

Jam Session Agency, agenție de comunicare integrată, câștigă 11 premii la Gala Romanian PR Award și la Internetics Gala 2024, împreună cu 7 dintre clienții agenției

La 18 ani, Golin lansează programul de mentorat „Perspective”, în parteneriat cu World Vision România

Jam Session Agency a semnat campania creativă eMAG Black Friday și a dus familia Căutărescu în “Dallas”. Serialul.

Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024

InfluenceMe 2024. Numărul campaniilor cu influenceri crește, dar capacitatea influencerilor de a impacta indicatorii de brand scade în majoritatea cazurilor

Uniunea Agențiilor de Publicitate din România prezintă rezultatele primului studiu de satisfacție a angajaților din industria de comunicare

Cu brandul Sissi, gusturile fine cresc odată cu tine. Caroli Foods Group și Tribal Worldwide România lansează o nouă platformă de comunicare

AVON și Kaufland România susțin Caravana Cancel Cancer și consolidează informațiile despre educație și prevenție

DDB România și Pepco România lansează campania „Discuții din inimă” pentru a încuraja comunicarea sinceră dintre părinți și copii

Effie Awards 2024 anunță caștigătorii. 57 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2024

Jam Session Agency este singura agenție din România care obține premii de excelență în gândire strategică și impact în cadrul competiției WARC, și intră în topul global WARC al agențiilor independente

321sport și Cheil Centrade lansează inițiativa #FugiCaSăFugă prin care kilometrii alergați în aplicația Alergado ajută femeile să fugă din relații abuzive prin consultanța Asociației ANAIS

Călin Marcu se alătură echipei Cohn & Jansen Creative Network, în calitate de Group Creative Director

Merită BIO, noua campanie Napolact BIO semnată de Propaganda, inspiră încredere tuturor părinților – „Tu îl crești mare și puternic”

T.R.A.I., indexul creat de Publicis și Digitas pentru Storia, a apărut în studiul realizat de Effie Awards Europe și Kantar 2023

PROPAGANDA își consolidează parteneriatul cu iCredit și lansează o nouă platformă creativă pentru 2024
![[Marcom 2024] Raluca Feher: Brandurile aleg să închidă ochii și să spună povești care nu interesează pe nimeni. Nu e escapism, nu e nevoia de părăsire a realității. E paralizie cerebrală](https://media.iqads.ro/2024/02/thumbnail-img-7890-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Raluca Feher: Brandurile aleg să închidă ochii și să spună povești care nu interesează pe nimeni. Nu e escapism, nu e nevoia de părăsire a realității. E paralizie cerebrală
![[Marcom 2024] Mihaela Crăciunescu: În tot acest haos, creativitatea poate fi arma pentru a găsi un echilibru sau măcar o supapă](https://media.iqads.ro/2024/02/mihaela-craciunescu-color-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Mihaela Crăciunescu: În tot acest haos, creativitatea poate fi arma pentru a găsi un echilibru sau măcar o supapă
