
Articole care fac referire la EACA
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii EACA


Uniunea Agențiilor de Publicitate din România prezintă rezultatele primului studiu de satisfacție a angajaților din industria de comunicare

Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) anunță organizarea primului studiu de satisfacție a angajaților din industria de comunicare

Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) anunță începerea unei noi ediții a Studiului Salarial și de Beneficii în industria de publicitate din Romania

Laura Vingan: Agențiile se luptă cu o reputație în declin a publicității, iar acest lucru se face resimțit peste tot în Europa

Asociația Europeană a Agențiilor de Comunicare (EACA) a dat publicității documentul "Media Auditing Guidelines” cu scopul de a oferi clienților și agențiilor de media o sumă de bune practici în managementul activităților de audit de media

Disconnect to Reconnect. UAPR lansează campania #BacktoOffice și anunță petrecerea #BacktoOfficeParty în data de 16 septembrie

IAA şi UAPR anunţă schimbări în structură şi un nou mod de formare a Comitetelor de Organizare Effie

Un comunicat comun, global, al asociațiilor agențiilor de publicitate. Plata târzie nu este inteligentă. Este iresponsabilă

Raluca Gonzalez, Head of Planning la Centrade | Cheil, reprezintă România în juriul EACA EURO Effies 2018 – runda 1

UAPR și-a desemnat Consiliul Director pentru următorii doi ani. Ștefan Iordache rămâne președinte al asociației

A fost lansată o nouă inițiativă pentru a îmbunătăți standardele de măsurare a vizibilității campaniilor digitale în Europa

De la catedră la jurizarea Effie. Mădălina Moraru (FJSC): Implicarea mediului academic în jurizare înseamnă diminuarea distanţei dintre viitorii și actualii publicitari

Industria europeana de publicitate are asteptari moderat-pozitive cu privire la dezvoltarea pietei in urmatoarea perioada
![[Profi de advertising] Madalina Moraru: Ca profesor "de publicitate", ori ai succes, ori te prabuṣeṣti in prafuiala clasica. Nu prea exista optiuni intermediare](https://media.iqads.ro/2015/10/dsc-0102-cover-410.jpg)
[Profi de advertising] Madalina Moraru: Ca profesor "de publicitate", ori ai succes, ori te prabuṣeṣti in prafuiala clasica. Nu prea exista optiuni intermediare

UAPR si-a desemnat Comitetul Director pentru urmatorii doi ani. Stefan Iordache este noul presedinte al organizatiei
![[#pitch2015] Stefan Iordache: Un pitch deschis in care inviti mai mult de 50 de agentii nu te aduce in zona in care preturile sunt cele mai mici](https://media.iqads.ro/2015/05/stefan-cover-800-cover-410.jpg)
[#pitch2015] Stefan Iordache: Un pitch deschis in care inviti mai mult de 50 de agentii nu te aduce in zona in care preturile sunt cele mai mici
