
Articole care fac referire la Dona


Hipo anunță rezultatele din 2023. Peste 60.000 de oportunități de carieră au fost disponibile pe platformă

Hello Group lansează FINEWISE, nucleu de expertiză în comunicarea din food & beverages, ospitalitate, sănătate și stare de bine

Despre Copii Media Group, în parteneriat cu Asociația de Pediatrie și Consultanță în Alăptare, lansează un nou eveniment de referință pentru părinții din România: Conferința NUTRIPEDIA, dedicată diversificării și alimentației sănătoase a copiilor mici

Cel mai mare eveniment dedicat alăptării din România, organizat de Asociația de Pediatrie și Consultanță în Alăptare și Desprecopii Media Group, marchează cea de-a 7-a ediție cu un număr record de participanți

White Image își completează serviciile cu soluții de Customer Relationship Management (CRM) pentru susținerea forței de vânzare
![[Regizor in 30 sec] Sarra Tsorakidis: Cred că la noi nu există curajul necesar pentru a face reclame la nivel de artă](https://media.iqads.ro/2021/02/3-1-cover-410.jpg)
[Regizor in 30 sec] Sarra Tsorakidis: Cred că la noi nu există curajul necesar pentru a face reclame la nivel de artă
![[Buticuri Creative] Dan Stănescu: Riscăm mai des și mai tare – dar atunci când nu ne iese, doare mai rău](https://media.iqads.ro/2019/10/dan-stanescu-cover-410.jpg)
[Buticuri Creative] Dan Stănescu: Riscăm mai des și mai tare – dar atunci când nu ne iese, doare mai rău

Juriul Internetics 2016 reuneşte 30 de specialişti în marketing online și este condus de Ajay Naqvi, Marketing Manager Airbnb India

Social Media, mai mult decat o strategie, un real canal media - tema editiei a 8a la "Marketing in Direct"

Fiecare plată cu cardurile Mastercard şi Maestro în lanțurile de magazine Auchan asigură o masă elevilor din Rwanda

Studio Zvâc s-a specializat în design de print și proiecte editoriale. Samira Natour: În afară de mici excepții, lucrăm 100% cu clienți români

Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri

Totul despre publicul tau la Target Bootcamp, intre 23 si 25 noiembrie: Marketing for Women, Marketing for Men, Romanian Youth Focus

Brands & Communities 2015 pe scurt: Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda intr-un mod relevant
![[SMARK KnowHow: Brands and Communities 2015]: Antreprenorii vorbesc despre comunitatile construite in jurul propriilor proiecte](https://media.iqads.ro/2015/05/collage7-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Brands and Communities 2015]: Antreprenorii vorbesc despre comunitatile construite in jurul propriilor proiecte

Exercitii de marketing digital: Workshop sustinut de Costin Radu (The Geeks) la Brands & Communities 2015

Brands & Communities 2015: Tactici si strategii de digital pentru coagularea comunitatilor relevante in jurul brandului tau
