
Articole care fac referire la Domestos

![[Tramvaiul Poeziei] Alina Purcaru: De ce să nu avem parte de splendoare în lumea asta care se fărâmițează în timp ce noi respirăm?](https://media.iqads.ro/2023/06/alina-purcaru-1-cover-410.jpg)
[Tramvaiul Poeziei] Alina Purcaru: De ce să nu avem parte de splendoare în lumea asta care se fărâmițează în timp ce noi respirăm?
![[La shopping cu creativii] Mădălina Donciu: Eu sunt genul de om destul de constant în alegerile sale, consumatorul ideal](https://media.iqads.ro/2022/12/img-1181-cover-410.jpg)
[La shopping cu creativii] Mădălina Donciu: Eu sunt genul de om destul de constant în alegerile sale, consumatorul ideal

Sute de copii primesc Dreptul la toalete: s-au încheiat lucrările de renovare și construcție ale grupurilor sanitare în două școli din Alba și Vrancea

Tot mai mulți copii își câștigă „Dreptul la toalete” cu ajutorul campaniei „Domestos susține igiena în școli”

Unilever introduce pe piață sticla eco-friendly pentru detergentul lichid DERO. Sticla este realizată din plastic reciclat și este 100% reciclabilă

Sute de elevi din județul Alba primesc „Dreptul la toalete”: Liceul cu program sportiv „Florin Fleșeriu” a fost selectat în campania ”Domestos susține igiena în școli”

Începând cu luna martie, Ana-Maria Pâslaru va prelua rolul de Managing Director al Unilever South Central Europe

Campania „Domestos susține igiena în școli” continuă și în scenariul roșu, cât timp cursurile se desfășoară online

Unilever va elimina materiile prime provenite din combustibili fosili, utilizate în produsele de curățenie, până în 2030. Compania va investi 1 miliard de euro în noul program Clean Future

Domestos donează Crucii Roșii Române produse în valoare de peste 120,000 euro pe perioada pandemiei COVID
![[Influencer Update] Cristina Fulea, Wunderman: Îmi place să identific la un influencer o traiectorie, o consistență a conținutului. Să aibă acea semnătură digitală](https://media.iqads.ro/2019/07/fulea-cristina-cover-410.jpg)
[Influencer Update] Cristina Fulea, Wunderman: Îmi place să identific la un influencer o traiectorie, o consistență a conținutului. Să aibă acea semnătură digitală
![[Omul și brandul] Luminița Gîdea (Unilever): De la bun început, mi-am dorit să mă asigur că viziunea Dove asupra frumuseții ajunge la fiecare femeie din România](https://media.iqads.ro/2019/03/luminita-gidea1-cover-410.jpg)
[Omul și brandul] Luminița Gîdea (Unilever): De la bun început, mi-am dorit să mă asigur că viziunea Dove asupra frumuseții ajunge la fiecare femeie din România

Unilever lansează campania „Plantează un copac și oferă-l cuiva drag!” alături de Plantăm fapte bune în Romania și Mega Image
![[SoMe 2019] Maria Bucur (Unilever): Pentru noi, 2018 a fost un an experimental, in care ne-am jucat cu tot ce a fost nou in social media](https://media.iqads.ro/2019/01/maria-bucur-large-cover-410.jpg)
[SoMe 2019] Maria Bucur (Unilever): Pentru noi, 2018 a fost un an experimental, in care ne-am jucat cu tot ce a fost nou in social media
![[Flori, fete, feminism] Ileana Badiu: "Poate se mai infraneaza unii dintre „barbatii” acestei natiuni, care isi exercita puterea cu alt cap decat cel de pe umeri"](https://media.iqads.ro/2018/03/p3300057-cover-410.jpg)
[Flori, fete, feminism] Ileana Badiu: "Poate se mai infraneaza unii dintre „barbatii” acestei natiuni, care isi exercita puterea cu alt cap decat cel de pe umeri"

Ce branduri s-au promovat in pauzele publicitare ale emisiunilor din prime time de la Antena 3 si Romania TV
![[Din agentie, la client] Valentin Stoenescu, in prima zi la client: M-am intors buimac la birou si mi-am dat seama ca nu o sa ajung sa ii cunosc pe toti niciodata](https://media.iqads.ro/2015/09/20150906-133404-resized-cover-410.jpg)
[Din agentie, la client] Valentin Stoenescu, in prima zi la client: M-am intors buimac la birou si mi-am dat seama ca nu o sa ajung sa ii cunosc pe toti niciodata
![[Marketeri despre creativitate] Diana Stan (Toyota): Fara creativitate este imposibil sa te diferentiezi, iar fara diferentiere, nu existi](https://media.iqads.ro/2015/08/3-diana-stan-toyota-cover-410.jpg)
[Marketeri despre creativitate] Diana Stan (Toyota): Fara creativitate este imposibil sa te diferentiezi, iar fara diferentiere, nu existi

Unilever si Carrefour desfasoara o promotie comuna incurajand consumatorii sa adopte un stil de viata sustenabil
