
Articole care fac referire la Dolce Sport


Cum arata metroul nevazatorilor. Florin Georgescu (Asociatia Tandem): "Inca avem nevoie de voluntari pentru calibrarea in detaliu a retelei de beaconi"

Grupul Telekom Romania: Consumatorii incep sa aprecieze din ce in ce mai mult ofertele integrate, indicand astfel nevoia de comunicare nelimitata si divertisment, oferite de un singur operator, pe o singura factura
![[Cine alearga in Romania?] Gabriel Solomon: Maraton insemna vizionarea de 10 episoade a unui serial unul dupa altul](https://media.iqads.ro/2015/06/521854-641731205843696-188409992-n-cover-410.jpg)
[Cine alearga in Romania?] Gabriel Solomon: Maraton insemna vizionarea de 10 episoade a unui serial unul dupa altul
![[Sport & marketing] Ruxandra Voda (Telekom Romania): In 2014, estimam ca un sfert din comunicarea companiei legata de initiativele de CSR a avut ca principala tema sportul](https://media.iqads.ro/2015/03/1619135-915611448469302-1057220891311244898-n-cover-410.jpg)
[Sport & marketing] Ruxandra Voda (Telekom Romania): In 2014, estimam ca un sfert din comunicarea companiei legata de initiativele de CSR a avut ca principala tema sportul

Asociatia Telefonul Copilului si Geometry Global Romania lanseaza campania “Nu putem alege intre lacrimi“
![[AdLife] Bogdan Nitu (WEBSTYLER): Prima mea experienta antreprenoriala - vanzare de casete cu jocuri pentru HC in consignatie](https://media.iqads.ro/2014/01/bogdan-nitu-cover-410.jpg)
[AdLife] Bogdan Nitu (WEBSTYLER): Prima mea experienta antreprenoriala - vanzare de casete cu jocuri pentru HC in consignatie
![[Update] “Canalele HD care conteaza”, noul spot Romtelecom, se adreseaza clientilor care pun accent atat pe calitatea imaginii, cat si pe continut](https://media.iqads.ro/2013/10/photo-large-27103-cover-410.jpg)
[Update] “Canalele HD care conteaza”, noul spot Romtelecom, se adreseaza clientilor care pun accent atat pe calitatea imaginii, cat si pe continut

3.500 de participanti si 20.000 de spectatori la evenimentul Dolce Sport "Cea mai mare ora de sport"
![[Studiu de caz] Aproximativ 68% din populatia Romaniei a vazut mesajul campaniei "Traversati prin locurile marcate", semnata de Next Advertising](https://media.iqads.ro/2013/03/photo-large-25305-cover-410.jpg)
[Studiu de caz] Aproximativ 68% din populatia Romaniei a vazut mesajul campaniei "Traversati prin locurile marcate", semnata de Next Advertising
![[Update] Personajele din filme viziteaza redactiile intr-o activare parte din noua campanie de comunicare Romtelecom](https://media.iqads.ro/2013/02/photo-large-25071-cover-410.jpg)
[Update] Personajele din filme viziteaza redactiile intr-o activare parte din noua campanie de comunicare Romtelecom
![[UPDATE] McCann Erickson, Webstyler si GMP - primele agentii romanesti care au prins shortlist-ul de la Eurobest 2012](https://media.iqads.ro/2012/11/photo-large-24680-cover-410.jpg)
[UPDATE] McCann Erickson, Webstyler si GMP - primele agentii romanesti care au prins shortlist-ul de la Eurobest 2012

Aproximativ 10.000 de articole si comentarii in presa scrisa si online despre campania "Vezi dincolo de limite"
![[UPDATE] Gala Internetics 2012: MRM Worldwide e agentia anului, iar "Romanii sunt destepti" primeste 6 trofee](https://media.iqads.ro/2012/10/photo-large-24278-cover-410.jpg)
[UPDATE] Gala Internetics 2012: MRM Worldwide e agentia anului, iar "Romanii sunt destepti" primeste 6 trofee
![[Stiri SMARK pe scurt] O noua bere premium, promotii, actiuni de CSR si intentiile de cumparare ale consumatorilor europeni in T2 2011](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)