
Articole care fac referire la Digital Planner


Topfer, Medic One și Mullen au încălecat pe-o șa și spun… Povești de adormit părinții – o colecție de mituri despre îngrijirea copiilor dezbătute printr-o campanie de basm

“Memoria Gustului de vară – Pe urmele focului”. Rețete gătite la foc deschis de chef Alex Petricean cu produse Hanul Boieresc de la PENNY

CBD mythbusting: Despre beneficiile CBD în noua campanie de lansare CANNASEN în România semnată de Medic One, în colaborare cu Mullen, Golin și Initiative

Eroii Teach for Romania. ”Ce se întâmplă atunci când copiii nu mai citesc? Personalitățile istorice, personajele literare, toată cultura, arta și istoria noastră dispar sau își pierd sensul în niște clișee irelevante”

Câștigă cu cel mai bun duo de film și Bobonete, în prima promoție națională. Pepsi și Lay’s semnată DDB România

Experiența Pepsi la Summer Well: senzorială, fun, demnă de pus în stories sau de povestit părinților

Îl știți pe Ovidiu? Nu poetul, nici orașul, ci bradul și povestea lui cu schepsis, spusă de Cohn & Jansen și Bergenbier

Ringier România câștigă locul 2 la INMA Global Media Awards pentru cea mai bună utilizare creativă a formatelor publicitare cu campania Dove „Frumusețe fără filtre”

Un hanorac pe care să-l porți la o petrecere sau o petrecere pe care să o porți pe tine? Pepsi și Leo Burnett lansează primul hanorac interactiv

Ringier România înregistrează o îmbunătățire de peste 50% a imaginii brandului Dove prin „Frumusețe fără filtre”, prima campanie măsurată prin Brand Lift în România

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează MEȘTERAPEUTUL, prima campanie de comunicare pentru MACON, standardul pieței românești de BCA
