
Articole care fac referire la Cult Research
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Cult Research


Românii între optimism și precauție: Barometrul Comportamentelor Responsabile și al Asigurărilor din România 2024 - STUDIU

Alexandru Zodieru: Am căutat să identificăm tipologiile si motivațiile care fundamentează percepția publicului referitor la candidații la alegerile prezidențiale

De la experiență de eveniment la cultură de festival: Conferința despre Diversitate și Incluziune | O inițiativă OPEN MINDS

Studiul Asociației OPEN MINDS: 1 din 3 angajați români asistă deseori la situații de discriminare salarială și distribuție inegală a sarcinilor de lucru

Asociația ECOTECA, alături de GRF+, lansează a II-a ediție a Academiei de Jurnalism de Mediu Reporting: Climate, deschisă pentru jurnaliștii din toată țara

Am făcut Podcast for Democracy să arătăm că cetățenii pot reuși chiar și acolo unde instituțiile Statului au eșuat

LIFE IS HARD are o nouă identitate de brand: MORE LIFE. Soluții de digitalizare pentru business și viață
![[România reală] Alexandru Zodieru: România este mult mai diversă și mai complexă decât se prezintă adesea. Există o varietate de stiluri de viață, de la urbanul modern la ruralul tradițional](https://media.iqads.ro/2024/03/alexandru-cult-cover-410.jpg)
[România reală] Alexandru Zodieru: România este mult mai diversă și mai complexă decât se prezintă adesea. Există o varietate de stiluri de viață, de la urbanul modern la ruralul tradițional

Românii, mai romantici de Valentine’s Day decât de Dragobete: mai multe comenzi de flori, dulciuri și vin pe Tazz de 14 februarie

„36% dintre români sunt Avangardiștii sustenabilității în timp ce 16% sunt Deconectați social”: Cult Research și GRF+ în parteneriat cu EFdeN lansează „Studiul celor 4 Românii”

Tazz lansează studiul Poftele românilor: mâncarea de fasole, sarmalele și micii, poftele preferate de 1 decembrie

Studiu Cult Research: 40% dintre români iau în considerare cumpărarea unui autovehicul hibrid, iar peste o tremie nu se simt în siguranță în preajma mașinilor autonome

75% dintre români consideră că femeile nu pot să facă sport la același nivel cu bărbații. Head&Shoulders România crede că nimic un ar trebui să-ți stea în cale indiferent de visul tău. Performanța este genul tău!

Graffiti PR și Cult Market Research lansează prima ediție a Barometrului Influenței în social media (BAR)

“80% dintre noi considerăm că femeia trebuie să se ocupe de treburile casnice” - clasica gospodină. Fairy România: Acolo unde există o gospodină, poate să existe și un gospodin
![[Research Update] Alexandru Zodieru: Ne-am regăsit în situația de a realiza modificări peste noapte, atât pentru metodologii, cât și pentru instrumente](https://media.iqads.ro/2020/08/az17-02-2020-cover-410.jpg)
[Research Update] Alexandru Zodieru: Ne-am regăsit în situația de a realiza modificări peste noapte, atât pentru metodologii, cât și pentru instrumente

Catalin Tenita, despre studiul ISSPOL: Oamenii inteleg cine este vinovatul principal al crizei, aleg o solutie clara de corectare, dar nu isi schimba optiunile electorale
