
Articole care fac referire la Cristina Hanganu


The Azores lansează Community Index Magazine, anuar bilingv ajuns la a patra ediție, cea mai importantă publicație dedicată domeniului CSR din România

Următorii 7 ani sunt decisivi pentru a limita încălzirea globală la 1.5°C. De ce și cum poate contribui România la acest efort

Pentru cele peste 15.000 de PET-uri și doze de aluminiu colectate de participanții la Electric Castle, Lidl România donează 200.000 de lei pentru renovarea castelului Bánffy din Bonțida

Primul camion electric din România marca Scania va face parte din flota Blue River și va livra produse pentru Lidl România

55 de specialiști formează juriul Galei Societății Civile în 2022. Înscrierile în competiție au fost prelungite până pe 26 mai

SuperCupa Digitală Lidl – ediția 2021: WOPA și Lidl România au jucat “lungă și pe-a doua” - kick în online și run în offline
![[Fapte pentru un viitor mai bun] Alina Kasprovschi: Cea mai grea parte este să le vorbești oamenilor despre o criză așa mare cum este un cutremur, dintr-o perspectivă orientată spre soluții și nu fatalistă](https://media.iqads.ro/2021/10/pjimage-22-cover-410.jpg)
[Fapte pentru un viitor mai bun] Alina Kasprovschi: Cea mai grea parte este să le vorbești oamenilor despre o criză așa mare cum este un cutremur, dintr-o perspectivă orientată spre soluții și nu fatalistă

Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA

Cristina Hanganu: Am văzut societatea civilă crescând nu doar în marile centre urbane, ci și în micul urban, și acesta este un semn bun pentru noi toți

A IV-a ediție a PR Arena. Competiția pentru studenți lansată de GWPR și FJSC s-a extins și în Republica Moldova

WOPA și Lidl au reinventat fotbalul (și voleiul)! Cum a arătat prima ediție a SuperCupei Lidl offline-online?

Sustenabilitate, responsabilitate socială și implicare în contextul pandemiei - teme de dezbatere la conferința online “POSITIVE BUSINESS. A talk about sustainability and positive impact in business”

Am intors clepsidra pentru MIXX AWARDS Romania 2020: o saptamana pana la deadline. Ingredientul cheie al Festi(n)valului - categoriile dedicate Influencer Marketing

Pe 26 noiembrie 2020, discutăm despre responsabilitate, sustenabilitate și implicare, în cadrul conferinței online “POSITIVE BUSINESS. A talk about sustainability and positive impact in business”

Influencer Marketing Conference, evenimentul care aduce bunele practici în colaborările brand-urilor cu creatorii de conținut

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala

Analiză: 4 din 10 școli din mediul rural au grupuri sanitare situate în curte, fără apă curentă și canalizare

The Institute si Lidl Romania lanseaza platforma ASAP, un program de responsabilizare cu privire la poluarea cu plastic

Categoria Proiecte pentru Tineret a înregistrat cele mai multe înscrieri în competiția Gala Societății Civile 2020 - Timiș, Cluj și Brașov sunt județele fruntașe la înscrierile din afara Bucureștiului

Ziua Mondială a Mediului, sărbătorită la Craiova prin montarea pe râul Jiu a unei bariere plutitoare pentru colectarea deșeurilor

Împreună cu clienții săi, Lidl contribuie la reducerea riscului de abandon școlar și investește 800.000 lei în programul derulat de UNICEF

World Vision va implementa ideile din ediția a doua a competiției PR Arena lansată de Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării

Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării dau startul ediției a II-a a competiției PR Arena

Lidl și UNICEF susțin copiii din comunitățile vulnerabile să își continue studiile la liceu sau școli profesionale

Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019
