
Articole care fac referire la Creative Partner


Constanța Logo Challenge | Mihai Coliban: Orasul e o chestie vie si in continua schimbare, cu un trecut greu si un viitor care nu exista inca, are nevoie de un logo de o fluiditate conceptuala extrema

Radu Olteanu: Nu cred că trebuie idealizată creativitatea, ci trebuie stabilit mai degrabă cărui scop îi este subordonată creativitatea

Effie Awards 2024 anunță caștigătorii. 57 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2024

„Nu sunt Papă-Lapte” – O campanie de curaj și conștientizare, semnată de Jam Session Agency pentru Naturli'

LIFE IS HARD are o nouă identitate de brand: MORE LIFE. Soluții de digitalizare pentru business și viață

Mini-concertele din biblioteca CAP. "Încercăm să creăm un spațiu confortabil în care artistul să își dea frâu liber imaginației și să ne arate o versiune mai fragilă a sa"
![[Etică & Tabu] Codin Caradimu: Granițele sexismului, misoginismului sau misandriei se întrepătrund în epoca părerismului din spatele avatarului, tremurând ca niște piftii incerte](https://media.iqads.ro/2024/04/thumbnail-3e4c1f12-cae0-470d-8e8a-803f49b4d8041-cover-410.jpg)
[Etică & Tabu] Codin Caradimu: Granițele sexismului, misoginismului sau misandriei se întrepătrund în epoca părerismului din spatele avatarului, tremurând ca niște piftii incerte

Andreea Gavrilă devine Creative Partner în agenția New Moon, în urma reorganizării strategice a echipei de creație
![[Marcom 2024] Irinel Ionescu: Multi “supravietuitori” post Covid din industriile afectate cel mai tare de pandemie si-au canalizat energia spre branding, dorind sa isi consolideze pozitia in piata](https://media.iqads.ro/2024/03/img-5415-6-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Irinel Ionescu: Multi “supravietuitori” post Covid din industriile afectate cel mai tare de pandemie si-au canalizat energia spre branding, dorind sa isi consolideze pozitia in piata

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year

Felix Richter: I have a relatively demystifying view of creativity. I think of it as connecting dots and references, lived experiences, bringing it all together to form an unusual combination

Felix Richter: Am o viziune relativ demistificatoare a creativității. Mi-o imaginez ca o conectare a unor puncte și repere, a unor experiențe, pe care le aduci laolaltă ca să creezi o combinație neobișnuită

Conferința Globală IAA „Creativity4Better” se află la doar câteva zile distanță de publicul din România

HeidelbergCement devine Heidelberg Materials, o campanie de rebranding semnată de Rogalski Damaschin

Let the leadership games begin! Bizness League, un nou concept de eveniment Biz, pe 18 octombrie la București
