
Articole care fac referire la Costin Milu


Compania Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

Aquila anunță lansarea campaniei 360^ Dezghețat în bucătărie – o campanie curajoasă marca Gradena, semnată Propaganda

Îmi trebuie, îmi iau - noua campanie BRD, semnată de Propaganda, îți arată că nerăbdarea e o virtute

Noua campanie de comunicare Napolact te îndeamnă să lași tehnologia deoparte și să iei, alături de ai tăi, un mic dejun așa cum se cuvine

BRD lansează campania de brand „Tu ești viitorul”, aducând în prim-plan platformele Scena9, Școala9 și MINDCRAFT

Cum a ajuns o ţară întreagă să capteze alături de Daikin, în sticluţe magice, aerul curat al locurilor de poveste din România

DDB Romania a lansat campania “Distractie placuta in Romania” pentru reinnoirea canalului TV Comedy Central
![[Directoarea de creatie] Neatu si Craciun / De la Rusu+Bortun / De femei la Creativ / Ne raspund ideativ](https://media.iqads.ro/2016/08/mihaela-neatu-si-mircea-craciun-cover-410.jpg)
[Directoarea de creatie] Neatu si Craciun / De la Rusu+Bortun / De femei la Creativ / Ne raspund ideativ
![[Conferintele FIBRA] Costin Milu (DDB Romania): Brandurile ar trebui sa iasa din mediul digital, sa riste din punct de vedere creativ, sa mearga si impotriva curentului](https://media.iqads.ro/2016/05/img-1886-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Costin Milu (DDB Romania): Brandurile ar trebui sa iasa din mediul digital, sa riste din punct de vedere creativ, sa mearga si impotriva curentului
![[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii](https://media.iqads.ro/2016/04/spotlight-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii

Costin Milu, despre comunicarea financiara: Produsele bancare au devenit bunuri si sunt tratate ca atare si in reclame. Asta cred ca este schimbarea esentiala

Ce a fost mai frumos in publicitate in 2014. Costin Milu, despre o funda care rezolva o intrebare eterna
![[Tinerii din agentii - Wunderman] Vlad Tanase: Am tras sa fiu omul potrivit la locul potrivit dintr-o potriveala potrivita de mine](https://media.iqads.ro/2014/11/doarvlad-cover-410.jpg)
[Tinerii din agentii - Wunderman] Vlad Tanase: Am tras sa fiu omul potrivit la locul potrivit dintr-o potriveala potrivita de mine
![Costin Milu [despre tinerii din agentii]: Multi s-au nascut dupa '90, cred ca nu stiu nici cine e Iliescu](https://media.iqads.ro/2014/10/costin-milu-cover-410.jpg)
Costin Milu [despre tinerii din agentii]: Multi s-au nascut dupa '90, cred ca nu stiu nici cine e Iliescu

Costin Milu (DDB Romania): Daca sistemul dintr-o agentie e performant, oamenii pot fi inlocuiti cu succes

DDB Romania: In 2013 s-au alaturat agentiei noastre clienti precum Radisson Blu, Wrigley, MoneyGram, La Fantana

Propaganda si Active Watch - Agentia de Monitorizare a Presei vor realiza promovarea proiectului "O generatie de specialisti romi in domeniul medical"
![[AdBreak #43] Amintiri din ultimii 10 ani si sfaturi de viitor de la: Liviu David, Octav Gheorghe, Costin Milu si Andrei Tripsa](https://media.iqads.ro/2011/10/photo-large-16594-cover-410.jpg)
[AdBreak #43] Amintiri din ultimii 10 ani si sfaturi de viitor de la: Liviu David, Octav Gheorghe, Costin Milu si Andrei Tripsa
