
Articole care fac referire la Cosmin Nae


Cosmin Nae, copil în rețeaua socială a anilor '80: Scopul este de a scoate la lumina un mediu, de a oferi cititorului un set de repere prin care sa isi deschida propriul album cu amintiri
![[Research Update] Cosmin Nae: Inspirația pare să joace un rol tot mai important în deciziile managerilor](https://media.iqads.ro/2020/09/161crop2-cover-410.jpg)
[Research Update] Cosmin Nae: Inspirația pare să joace un rol tot mai important în deciziile managerilor

Lansare raport de cercetare: Quantix Marketing Consulting a lansat o nouă ediție a cercetării Sportul și Viața Sănătoasă în România.
![[Directii de research] Cosmin Nae (Quantix): Daca nu intram intr-un con de umbra la nivel economic in ansamblu, research-ul ar trebui sa creasca in perioada imediat urmatoare](https://media.iqads.ro/2018/03/cosmin-nae1-cover-410.jpg)
[Directii de research] Cosmin Nae (Quantix): Daca nu intram intr-un con de umbra la nivel economic in ansamblu, research-ul ar trebui sa creasca in perioada imediat urmatoare
![[Marketing Research & Trends pe scurt] Cosmin Nae (Quantix): Vorbind de trenduri, aspectele ce tin de globalizare apar mai tot timpul undeva in topul listei](https://media.iqads.ro/2015/10/12068579-1161438707217395-89066330354287762-o-cover-410.jpg)
[Marketing Research & Trends pe scurt] Cosmin Nae (Quantix): Vorbind de trenduri, aspectele ce tin de globalizare apar mai tot timpul undeva in topul listei
![[In trend] Cosmin Nae (Quantix): Instrumentele de cercetare se schimba. Deja avem in crestere, sub influenta trendurilor globale, culegerea de date pe smartphone-uri](https://media.iqads.ro/2015/09/cosmin-nae-cover-800-cover-800-cover-410.jpg)
[In trend] Cosmin Nae (Quantix): Instrumentele de cercetare se schimba. Deja avem in crestere, sub influenta trendurilor globale, culegerea de date pe smartphone-uri

Cosmin Nae (Quantix): In sport, este destul de greu sa construiesti azi, cu efect maine. Pot exista si initiative cu impact rapid dar, in general, ciclurile sunt lungi

Brands & Communities 2015 pe scurt: Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda intr-un mod relevant
![[SMARK KnowHow: Brands and Communities 2015]: Comunitati sub lupa, din perspectiva oamenilor de research](https://media.iqads.ro/2015/05/collage6-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Brands and Communities 2015]: Comunitati sub lupa, din perspectiva oamenilor de research

Brands & Communities 2014: Solutii de transformare a consumatorilor si angajatilor indiferenti in comunitati fidele brandului. Ultimele 2 zile de early bird

25 de profesionisti din marketing si HR raspund briefului Brands & Communities 2014 – From groups to groupies

Romanian Youth Focus 2012 - Tinerii, cel mai dezirabil si dificil public tinta. Cifre, exemple si concluzii utile pentru branduri.

S-a lansat studiul "Femeia ca target: ce e relevant acum" - despre ce gandesc si cum consuma femeile
