
Articole care fac referire la Cora Romania
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Cora Romania


Cum va arăta anul 2023 pentru sectoarele retail & e-commerce, în contextul provocărilor din ultimii ani? Află răspunsul la cea de-a 4-a ediție „reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world”
![[2020. Ghid de supravietuire] Camelia Cavadia: Ca mulți alți oameni, am avut impresia că totul e un scenariu de film în care suntem actori fără voia noastră](https://media.iqads.ro/2021/01/acasa-1-cover-410.jpg)
[2020. Ghid de supravietuire] Camelia Cavadia: Ca mulți alți oameni, am avut impresia că totul e un scenariu de film în care suntem actori fără voia noastră

Agenția Ideologiq, în parteneriat cu Asociația Autism Voice, dezvoltă proiectul Digital Therapy for Autism finanțat de OMV Petrom

Sphera Franchise Group comunică un nou parteneriat pe piaţa de retail, cu hipermarketurile Cora România
![[INSIDER | Business-ul I.M. Smite in 2015] Florin Maxim: Pentru sanatatea business-ului, intotdeauna ne-am dorit sa nu avem un client care sa reprezinte peste 20% din CA](https://media.iqads.ro/2015/01/florin-insider-cover-410.jpg)
[INSIDER | Business-ul I.M. Smite in 2015] Florin Maxim: Pentru sanatatea business-ului, intotdeauna ne-am dorit sa nu avem un client care sa reprezinte peste 20% din CA

DDB Romania: In 2013 s-au alaturat agentiei noastre clienti precum Radisson Blu, Wrigley, MoneyGram, La Fantana

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Hipermarketuri si Supermarketuri in online in decembrie 2013

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Hipermarketuri si Supermarketuri in online in noiembrie 2013

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Hipermarketuri si Supermarketuri in online in august 2013

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Hipermarketuri si Supermarketuri in online in iulie 2013

SMARK KnowHow – Brand Activation Strategy: Concluzii despre activarile de brand, sfaturi pentru companii si agentii

SMARK KnowHow – Brand Activation Strategy: sfaturi si tool-uri utile pentru maximizarea rezultatelor activarilor de brand
