
Articole care fac referire la Conferintele FIBRA

![[Conferintele FIBRA #2] Cum se vede publicitatea romaneasca din afara? Juriul Premiilor FIBRA 2017 si-a spus parerea](https://media.iqads.ro/2017/11/jury1-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA #2] Cum se vede publicitatea romaneasca din afara? Juriul Premiilor FIBRA 2017 si-a spus parerea
![[Conferintele FIBRA #2] Ofurile digitalului in publicitate: "Aoleu, trebuie sa facem campanie si pe digital. Hai cu o aplicatie pe Facebook"](https://media.iqads.ro/2017/11/23757613-1734459199918963-308458803-o-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA #2] Ofurile digitalului in publicitate: "Aoleu, trebuie sa facem campanie si pe digital. Hai cu o aplicatie pe Facebook"
![[Conferintele FIBRA #2] Oamenii industriei vorbesc despre design craft. Dar de ce nu ii zicem, domn'e, mestesug?](https://media.iqads.ro/2017/11/rmh00441-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA #2] Oamenii industriei vorbesc despre design craft. Dar de ce nu ii zicem, domn'e, mestesug?
![[Conferintele FIBRA #2] Diferente de gen in publicitate. Creativii barbati, protejati de intrebarea "Ce faci cu copiii cand pleci din oras la o intalnire?"](https://media.iqads.ro/2017/11/23698610-1733393760025507-1961461114-o-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA #2] Diferente de gen in publicitate. Creativii barbati, protejati de intrebarea "Ce faci cu copiii cand pleci din oras la o intalnire?"

Meniu de debate-uri, ad-uri absurde si Gala celor mai buni. Ce te asteapta la FIBRA #2, versiunea pe ore
![[Conferintele FIBRA] Debate-ul de final. Bugete, craft si nevoia de a invata sa ducem lucrurile la capat](https://media.iqads.ro/2016/05/img-2300-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Debate-ul de final. Bugete, craft si nevoia de a invata sa ducem lucrurile la capat
![[Conferintele FIBRA] Seminar Starcom MediaVest Group: Content is the King, Consumer is the Storyteller - cand consumatorul scrie briefuri, iar brandurile le transforma in storytelling](https://media.iqads.ro/2016/05/collage1-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Seminar Starcom MediaVest Group: Content is the King, Consumer is the Storyteller - cand consumatorul scrie briefuri, iar brandurile le transforma in storytelling
![[Conferintele FIBRA] Juriul international al Premiilor FIBRA, in fata a 400 de profesionisti din marcom-ul romanesc](https://media.iqads.ro/2016/05/img-2195-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Juriul international al Premiilor FIBRA, in fata a 400 de profesionisti din marcom-ul romanesc
![[Conferintele FIBRA] Jorg Riommi, Publicis Romania: Jobul de creativ inseamna sa investim in nou si nemaiintalnit](https://media.iqads.ro/2016/05/img-2018-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Jorg Riommi, Publicis Romania: Jobul de creativ inseamna sa investim in nou si nemaiintalnit
![[Conferintele FIBRA] Adrian Preda, FRIENDS\TBWA: Cum ar fi sa intri intr-un magazin in care brandurile iti vorbesc si stiu deja ce vrei sa cumperi?](https://media.iqads.ro/2016/05/img-1985-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Adrian Preda, FRIENDS\TBWA: Cum ar fi sa intri intr-un magazin in care brandurile iti vorbesc si stiu deja ce vrei sa cumperi?
![[Conferintele FIBRA] Mihai Gongu (GMP Advertising): Inovatia sta in gasirea loophole-ului din sistem. Pentru ca orice sistem poate fi spart](https://media.iqads.ro/2016/05/img-1948-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Mihai Gongu (GMP Advertising): Inovatia sta in gasirea loophole-ului din sistem. Pentru ca orice sistem poate fi spart
![[Conferintele FIBRA] Manuela Gogu (MullenLowe): Let’s be more adchitects! Totul incepe cu o plimbare prin oras si cu o idee actionabila de brand](https://media.iqads.ro/2016/05/img-1928-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Manuela Gogu (MullenLowe): Let’s be more adchitects! Totul incepe cu o plimbare prin oras si cu o idee actionabila de brand
![[Conferintele FIBRA] Costin Milu (DDB Romania): Brandurile ar trebui sa iasa din mediul digital, sa riste din punct de vedere creativ, sa mearga si impotriva curentului](https://media.iqads.ro/2016/05/img-1886-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Costin Milu (DDB Romania): Brandurile ar trebui sa iasa din mediul digital, sa riste din punct de vedere creativ, sa mearga si impotriva curentului
![[Conferintele FIBRA] Debate: Agentii si clienti despre comunicarea multichannel si cum este (sau nu) aplicata la nivel local](https://media.iqads.ro/2016/05/img-1817-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Debate: Agentii si clienti despre comunicarea multichannel si cum este (sau nu) aplicata la nivel local
![[Conferintele FIBRA] Doru Spataru (Front Line Marketing) despre „De ce nu iese cum vreau eu?” in activarile de brand](https://media.iqads.ro/2016/05/img-1712-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Doru Spataru (Front Line Marketing) despre „De ce nu iese cum vreau eu?” in activarile de brand
![[Conferintele FIBRA] Liviu Turcanu (Mercury360): „Act OFFLINE, think online!” pentru actiuni reusite de BTL](https://media.iqads.ro/2016/05/img-1647-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Liviu Turcanu (Mercury360): „Act OFFLINE, think online!” pentru actiuni reusite de BTL
![[Conferintele FIBRA] Diana Tanase (MasterCard) despre asocierea cu evenimente ce raspund pasiunilor consumatorilor](https://media.iqads.ro/2016/05/img-1614-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Diana Tanase (MasterCard) despre asocierea cu evenimente ce raspund pasiunilor consumatorilor
![[Conferintele FIBRA] Presupunerile despre target si constructia evenimentelor sociale. Ne vorbeste Denisa Mihai (AVON Romania)](https://media.iqads.ro/2016/05/img-1570-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Presupunerile despre target si constructia evenimentelor sociale. Ne vorbeste Denisa Mihai (AVON Romania)
![[Conferintele FIBRA] Alex Petrescu (Geometry Global): Una dintre greselile fundamentale pe care le facem este ca privim PR-ul ca o anexa a comunicarii](https://media.iqads.ro/2016/05/img-15092-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Alex Petrescu (Geometry Global): Una dintre greselile fundamentale pe care le facem este ca privim PR-ul ca o anexa a comunicarii
![[Conferintele FIBRA] Oana Bulexa (MSLGROUP The Practice): Personalitatea brandurilor nu ar trebui sa se inspire din personalitatea celor care le administreaza](https://media.iqads.ro/2016/05/img-1458-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Oana Bulexa (MSLGROUP The Practice): Personalitatea brandurilor nu ar trebui sa se inspire din personalitatea celor care le administreaza
![[Conferintele FIBRA] Etica brandurilor si etica in media: Tu mai esti schimbarea pe care voiai s-o vezi in comunicare?](https://media.iqads.ro/2016/05/img-1162-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Etica brandurilor si etica in media: Tu mai esti schimbarea pe care voiai s-o vezi in comunicare?
![[Conferintele FIBRA] Andreea Strachina (Kaleidoscope Proximity): Daca folositi big data, nu inseamna ca oamenii nu mai simt emotia](https://media.iqads.ro/2016/05/img-1081-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Andreea Strachina (Kaleidoscope Proximity): Daca folositi big data, nu inseamna ca oamenii nu mai simt emotia
![[Conferintele FIBRA] Mihai Fetcu (Geometry Global): Oamenii nu vor ajunge niciodata sa iubeasca branduri, doar sa le aprecieze pentru beneficiile care li se ofera pe moment](https://media.iqads.ro/2016/05/img-1112-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Mihai Fetcu (Geometry Global): Oamenii nu vor ajunge niciodata sa iubeasca branduri, doar sa le aprecieze pentru beneficiile care li se ofera pe moment
![[Conferintele FIBRA] Omul creativ ca target. Ingrid Viulet (Ursus Breweries): Brandul trebuie sa aiba un rol foarte bine definit in vietile lor](https://media.iqads.ro/2016/05/img-1151-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Omul creativ ca target. Ingrid Viulet (Ursus Breweries): Brandul trebuie sa aiba un rol foarte bine definit in vietile lor
![[Conferintele FIBRA] Mihaela Muresan (IKEA): Orice faceti si oricat de creativi puteti fi, intrebati-va permanent de ce faceti ceea ce faceti](https://media.iqads.ro/2016/05/img-1045-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Mihaela Muresan (IKEA): Orice faceti si oricat de creativi puteti fi, intrebati-va permanent de ce faceti ceea ce faceti
![[Conferintele FIBRA] Catalin Dobre (McCann Erickson): Victimizarea si mentalitatea "la noi nu se poate" omoara ideile bune si pune multe piedici fictive in calea procesului creativ](https://media.iqads.ro/2016/05/img-1012-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Catalin Dobre (McCann Erickson): Victimizarea si mentalitatea "la noi nu se poate" omoara ideile bune si pune multe piedici fictive in calea procesului creativ
![[Conferintele FIBRA] Mark Aris si Vangelis Davitidis (4 Wise Monkeys Grecia): Orice ad are potentialul sa devina content](https://media.iqads.ro/2016/05/img-0932-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Mark Aris si Vangelis Davitidis (4 Wise Monkeys Grecia): Orice ad are potentialul sa devina content
![[Conferintele FIBRA] Viitorul sta in real-time video. Cora Diaconescu (Tribal Wolrdwide Romania): Content-ul video a devenit dominant in online in 2015](https://media.iqads.ro/2016/05/img-0914-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Viitorul sta in real-time video. Cora Diaconescu (Tribal Wolrdwide Romania): Content-ul video a devenit dominant in online in 2015
![[Conferintele FIBRA] Adela Preda (Profero): Mesajul in digital trebuie sa ajunga la persoana potrivita, la timpul potrivit, pe calea potrivita](https://media.iqads.ro/2016/05/adelap-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Adela Preda (Profero): Mesajul in digital trebuie sa ajunga la persoana potrivita, la timpul potrivit, pe calea potrivita
![[Conferintele FIBRA] Andrei Dragu (Infinit Solutions): 10-20% din bugetul de marketing ar trebui investit in initiative puternic ancorate in contextul tehnologic actual](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-7-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Andrei Dragu (Infinit Solutions): 10-20% din bugetul de marketing ar trebui investit in initiative puternic ancorate in contextul tehnologic actual
![[Conferintele FIBRA] Mihaela Babeanu (URSUS Breweries): Nu exista o reteta garantata prin care sa „woo the consumer”](https://media.iqads.ro/2016/05/img-0388-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Mihaela Babeanu (URSUS Breweries): Nu exista o reteta garantata prin care sa „woo the consumer”
![[Conferintele FIBRA] Raluca Ghilea (Perceptum): Storytelling-ul experiential transforma modul in care cream valoare de brand](https://media.iqads.ro/2016/05/img-05711-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Raluca Ghilea (Perceptum): Storytelling-ul experiential transforma modul in care cream valoare de brand
![[Conferintele FIBRA] Marian Costache (MVcom): Stimularea multisenzoriala in comunicare inca este un element aspirational](https://media.iqads.ro/2016/05/img-05091-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Marian Costache (MVcom): Stimularea multisenzoriala in comunicare inca este un element aspirational
![[Conferintele FIBRA] Regizorul Alexandru Maftei, despre constructia unei povesti care atrage atentia consumatorului](https://media.iqads.ro/2016/05/img-04901-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Regizorul Alexandru Maftei, despre constructia unei povesti care atrage atentia consumatorului
![[Conferintele FIBRA] Cristiana Belodan (GMP Advertising): Millennialii nu mai sunt atat de interesati de branduri care le confera statut social, cat de cele care le ofera sentimentul calitatii](https://media.iqads.ro/2016/05/img-0297-cover-410.jpg)