
Articole care fac referire la Coca-Cola Romania
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Coca-Cola Romania


Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată Fanta și VML România
![[Marketer profile] Cosmina Țapliuc: Brandurile își doresc, cel mai tare, să fie cool. E foarte greu să fii cool și actual, că trebuie să mulțumești toate tipurile de consumator](https://media.iqads.ro/2024/05/cosmina-tapliuc-cover-410.jpg)
[Marketer profile] Cosmina Țapliuc: Brandurile își doresc, cel mai tare, să fie cool. E foarte greu să fii cool și actual, că trebuie să mulțumești toate tipurile de consumator

Iuliana Nedelcu: Mesajul Coca-Cola este acela că gesturile de bunăvoință sunt cele care dau naștere magiei de Crăciun, și nu doar în acest sezon

10 idei care modelează viitorul afacerilor, prezentate la Zilele Biz, festivalul de business al României

De Halloween, Fanta și VMLY&R au deschis porțile celei mai înfricoșătoare case din București: Fanta Haunted Mansion
![[Case Study] HTTPOOL-ESSENCEMEDIACOM > COCA-COLA X SNAPCHAT. Generația Z la un snap distanță de cel mai popular brand de băuturi răcoritoare](https://media.iqads.ro/2023/10/study-cover-banner-cover-410.jpg)
[Case Study] HTTPOOL-ESSENCEMEDIACOM > COCA-COLA X SNAPCHAT. Generația Z la un snap distanță de cel mai popular brand de băuturi răcoritoare

S-au deschis aplicațiile pentru TRANSFORMATOR Ediția 3, program de transformare sustenabilă a organizațiilor

S-a lansat Academia de Sustenabilitate, prima platformă socială și de educație dedicată IMM-urilor din România, cu acces gratuit

McCann PR și Avenor College - parteneriat strategic pentru promovarea proiectelor educaționale inovatoare

30 de ani de Coca-Cola în România. Iuliana Nedelcu: Povestea a început în 1991, la puțin timp după Revoluție, când Coca-Cola a venit să pună culoare în viitorul pe care românii începeau să și-l construiască

Sistemul Coca-Cola în Romania susține eforturile autorităților și donează bani pentru echipamente medicale, precum și băuturi pentru spitale și centre de carantină, în valoare totală de 200.000 de euro

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

Tubecon, festivalul international al creatorilor independenti de continut de pe Youtube, Facebook, Instagram si TikTok se pregateste de lansarea din Romania
![[Marketeri în training] Miruna Smeureanu (Coca-Cola România): Păstrăm un echilibru între trainingurile din zona de dezvoltare personala și cele care susțin specific ariile businessului](https://media.iqads.ro/2019/07/miruna-smeureanu-marketing-director-coca-cola-romania-photo-credits-raluca-antuca-cover-410.jpg)
[Marketeri în training] Miruna Smeureanu (Coca-Cola România): Păstrăm un echilibru între trainingurile din zona de dezvoltare personala și cele care susțin specific ariile businessului
![[CSR in 2019] Constantin Bratu (Coca-Cola Romania): Ne implicam in zona managementului ambalajelor pe 3 directii majore: design, colectare si parteneriate](https://media.iqads.ro/2019/06/constantin-bratu-public-affairs-and-communication-manager-coca-cola-romania-cover-410.jpg)
[CSR in 2019] Constantin Bratu (Coca-Cola Romania): Ne implicam in zona managementului ambalajelor pe 3 directii majore: design, colectare si parteneriate

A fost ales noul Consiliu Director IAA Romania. Valer Hancas (Kaufland Romania) devine Presedinte pentru urmatorii doi ani
![[Marketer Profile] Nicoleta Eftimiu si cei 14 ani de marketing, domeniu in care trebuie sa-ti asumi "ca nu ai toate raspunsurile si ca poti gresi oricand"](https://media.iqads.ro/2018/08/nicoleta-eftimiu-landcape-cover-410.jpg)
[Marketer Profile] Nicoleta Eftimiu si cei 14 ani de marketing, domeniu in care trebuie sa-ti asumi "ca nu ai toate raspunsurile si ca poti gresi oricand"
![[UPDATE] Cannes Lions. Publicis obtine inca un Silver pentru Romania. Alte 13 shortlisturi la Direct, Media, PR si Product Design pentru 7 campanii romanesti](https://media.iqads.ro/2018/06/canneszi3-cover-410.jpg)
[UPDATE] Cannes Lions. Publicis obtine inca un Silver pentru Romania. Alte 13 shortlisturi la Direct, Media, PR si Product Design pentru 7 campanii romanesti

Rezultate EFFIE 2018: Grand EFFIE a fost câştigat de Agenția Jazz Communication. Clientul anului este Telekom Romania, brandul anului este Telekom, iar agenția anului Leo Burnett Group/Publicis One România
