
Articole care fac referire la Claudia Chirilescu


Festivalul de business al României, Zilele Biz, prezintă cei mai importanți lideri din antreprenoriat, inovație, management, media & marketing și sustenabilitate în 2023
![[Creative 2023] Claudia Chirilescu: Creativitatea se dezvoltă bine când contextul e dificil. Confortul e de multe ori inamicul ideilor noi](https://media.iqads.ro/2023/03/foto-claudia-chirilescu-mentor-iaa-cover-410.jpg)
[Creative 2023] Claudia Chirilescu: Creativitatea se dezvoltă bine când contextul e dificil. Confortul e de multe ori inamicul ideilor noi
![[Veterani in Media] Claudia Chirilescu: Îmi doresc să revenim la principiile fondatoare ale advertisingului](https://media.iqads.ro/2022/02/claudia-chirilescu-foto-cover-410.jpg)
[Veterani in Media] Claudia Chirilescu: Îmi doresc să revenim la principiile fondatoare ale advertisingului
![[Media 2021] Claudia Chirilescu: Crizele si frica duc la scadere economica si implicit la scaderea investitiilor din publicitate, deci acest echilibru este foarte delicat](https://media.iqads.ro/2021/01/thumbnail-poza-claudia-martie-2020-cover-410.jpg)
[Media 2021] Claudia Chirilescu: Crizele si frica duc la scadere economica si implicit la scaderea investitiilor din publicitate, deci acest echilibru este foarte delicat

Strategia HEIDI AT HOME: Cum să transformi produsele din portofoliu în ustensile care fac viața mai ușoară atunci când devine mai grea. Modelul HEIDI Chocolate
![[Noul context] Claudia Chirilescu: Vor aparea servicii noi, clienti noi, nevoi noi, la care noi ca industrie ne vom raporta](https://media.iqads.ro/2020/04/thumbnail-image0-cover-410.jpg)
[Noul context] Claudia Chirilescu: Vor aparea servicii noi, clienti noi, nevoi noi, la care noi ca industrie ne vom raporta
![[Trenduri 2020] Claudia Chirilescu: Anul 2020 va fi anul simplitatii, al redescoperirii a ceea ce este important pentru fiecare dintre noi](https://media.iqads.ro/2020/02/poza-alb-negru-claudia1-cover-410.jpg)
[Trenduri 2020] Claudia Chirilescu: Anul 2020 va fi anul simplitatii, al redescoperirii a ceea ce este important pentru fiecare dintre noi
![[Reguli de pitch] Claudia Chirilescu (Spoon): Intr-o piata mica, guvernata de aceiasi jucatori de aproximativ 20 de ani, regulile se schimba greu](https://media.iqads.ro/2019/09/foto-claudia-chirilescu-mentor-iaa1-cover-410.jpg)
[Reguli de pitch] Claudia Chirilescu (Spoon): Intr-o piata mica, guvernata de aceiasi jucatori de aproximativ 20 de ani, regulile se schimba greu
![[Media Trends] Claudia Chirilescu: Consumul de TV coincide cu momentul de consum multiscreen, audio inseamna digital sau podcast, news inseamna social feed si search.](https://media.iqads.ro/2019/03/foto-claudia-chirilescu-mentor-iaa-1-cover-410.jpg)
[Media Trends] Claudia Chirilescu: Consumul de TV coincide cu momentul de consum multiscreen, audio inseamna digital sau podcast, news inseamna social feed si search.
![[Media in 2018] Claudia Chirilescu (Spoon Media): "Vad o saturare in ultimii ani a mediul TV, un mediu de referinta pentru majoritatea advertiserilor traditionali"](https://media.iqads.ro/2018/02/2016-09-14-claudia-patrata-cover-410.jpg)
[Media in 2018] Claudia Chirilescu (Spoon Media): "Vad o saturare in ultimii ani a mediul TV, un mediu de referinta pentru majoritatea advertiserilor traditionali"
![[La cald, dupa Cannes] Claudia Chirilescu (Spoon): Consumatorii au aversiune fata de acest concept “publicitate” si noi trebuie sa intelegem asta](https://media.iqads.ro/2017/06/dsc-0153-cover-410.jpg)
[La cald, dupa Cannes] Claudia Chirilescu (Spoon): Consumatorii au aversiune fata de acest concept “publicitate” si noi trebuie sa intelegem asta

Claudia Chirilescu (Spoon Media): 3 aspecte pe care brandurile trebuie sa le aiba in vedere in Social Media in 2017

Anul 2017, in digital, va fi anul in care oamenii de marketing se vor intreba de ce fac ceea ce fac. De ce avem nevoie de aceasta postare?

Intre Atena si Boston sau de la Bucuresti la New York, nu esti hipshopper pana n-ai aruncat un ochi pe Hipshops
![[Can-Cannes 2016] Claudia Chirilescu: Toate entitatile prezente la Cannes au punctat transformarile prin care trec fiecare, ca organizatie, pentru a se adapta la noua realitate culturala si economica](https://media.iqads.ro/2016/06/collageddwdw-cover-410.jpg)
[Can-Cannes 2016] Claudia Chirilescu: Toate entitatile prezente la Cannes au punctat transformarile prin care trec fiecare, ca organizatie, pentru a se adapta la noua realitate culturala si economica

Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Claudia Chirilescu (Spoon Media): Nu mai putem vorbi de targetari clasice; nu mai exista "barbati" si "femei", ci oameni care isi doresc sa calatoreasca, de pilda](https://media.iqads.ro/2015/11/12240245-1184347264926539-7810002131512758486-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Claudia Chirilescu (Spoon Media): Nu mai putem vorbi de targetari clasice; nu mai exista "barbati" si "femei", ci oameni care isi doresc sa calatoreasca, de pilda
![[SMARK KnowHow Marketing & Research Trends] Claudia Chirilescu: Consumatorul din 2015 nu mai este multumit doar sa asculte, ci vrea sa contribuie la povestea brandului](https://media.iqads.ro/2015/10/12109837-1160778660616733-3605310751024151497-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow Marketing & Research Trends] Claudia Chirilescu: Consumatorul din 2015 nu mai este multumit doar sa asculte, ci vrea sa contribuie la povestea brandului
![[OOH Focus] Claudia Chirilescu (Spoon Media): "You either love it or you ignore it". Asta este povestea outdoor-ului](https://media.iqads.ro/2015/08/claudia-chirilescu-spoon-cover-410.jpg)
[OOH Focus] Claudia Chirilescu (Spoon Media): "You either love it or you ignore it". Asta este povestea outdoor-ului
![[Cannes Lions #62] Claudia Chirilescu: Mult timp am crezut ca festivalul este o ocazie de networking pentru cei care lucreaza in agentii de retea si ca toata lumea se duce in speranta ca va lua un premiu. Doar partial adevarat](https://media.iqads.ro/2015/07/claudia-chirilescu-spoon-cover-800-cover-410.jpg)
[Cannes Lions #62] Claudia Chirilescu: Mult timp am crezut ca festivalul este o ocazie de networking pentru cei care lucreaza in agentii de retea si ca toata lumea se duce in speranta ca va lua un premiu. Doar partial adevarat

Brands & Communities 2015 pe scurt: Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda intr-un mod relevant
![[INSIDER 2007-2014 | Schimbari in business-ul de media] Claudia Chirilescu: Research-ul este cheia in industria media, doar intelegand comportamentul consumatorilor putem genera un dialog pozitiv si constructiv intre el si brand](https://media.iqads.ro/2014/09/claudia-chirilescu-spoon-cover-410.jpg)
[INSIDER 2007-2014 | Schimbari in business-ul de media] Claudia Chirilescu: Research-ul este cheia in industria media, doar intelegand comportamentul consumatorilor putem genera un dialog pozitiv si constructiv intre el si brand
![[LIVE TEXT] Brands & Communities 2014 - Comunitati offline: Activari de brand care reunesc consumatorii intr-o comunitate](https://media.iqads.ro/2014/05/sala-brands-comm-cover-410.jpg)
[LIVE TEXT] Brands & Communities 2014 - Comunitati offline: Activari de brand care reunesc consumatorii intr-o comunitate

Brands & Communities 2014: Solutii de transformare a consumatorilor si angajatilor indiferenti in comunitati fidele brandului. Ultimele 2 zile de early bird
![[OUG 25/2013 - Dupa 1 an] Claudia Chirilescu (Spoon Media): Comisioanele au mai crescut putin, dar nu suficient](https://media.iqads.ro/2014/04/claudia-chirilescu-800x400-cover-410.jpg)
[OUG 25/2013 - Dupa 1 an] Claudia Chirilescu (Spoon Media): Comisioanele au mai crescut putin, dar nu suficient
