![[Promotions Now 2015] Ce e de imbunatatit la capitolul implementare?](https://media.iqads.ro/2015/03/527-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Ciprian Banica
![[Promotions Now 2015] Ce e de imbunatatit la capitolul implementare?](https://media.iqads.ro/2015/03/527-cover-410.jpg)

Ciprian Banica (Atelier Sapte): O promotie buna iti comunica de ce produsul trebuie ales si atunci cand nu e la promotie
![[Definitia ghost-ului] Ciprian Banica (FCB): Lucrarile tale trebuie sa fie mai bune ca ghost-urile lor](https://media.iqads.ro/2014/05/ciprian-banica-group-creative-director-fcb-bucharest-cover-410.jpg)
[Definitia ghost-ului] Ciprian Banica (FCB): Lucrarile tale trebuie sa fie mai bune ca ghost-urile lor

Draftfcb: Anul 2013, desi mai bun ca cifra de afaceri, a insemnat un volum de munca substantial mai mare decat cresterea in cifre
![[AdLife] Ciprian Banica: "Ca orice copywriter care se respecta, scriu si un film. Si niste nuvele, obligatoriu"](https://media.iqads.ro/2012/06/photo-large-23543-cover-410.jpg)
[AdLife] Ciprian Banica: "Ca orice copywriter care se respecta, scriu si un film. Si niste nuvele, obligatoriu"
![[La birou] Mercury360: de la Big Idea, la Idea Lab, la Toys Factory, apoi Show me the Money si de la capat](https://media.iqads.ro/2011/09/photo-large-14842-cover-410.jpg)
[La birou] Mercury360: de la Big Idea, la Idea Lab, la Toys Factory, apoi Show me the Money si de la capat

Mercury360 a creat o executie neconventionala in Costinesti cu mesajul "Etnobotanicele pun capat distractiei!"

Mercury360 a realizat campania promotionala "Cel mai bun prieten la premii se cunoaste" pentru Friskies
![[Training IQads Kadett] 3 creativi din Mercury360 povestesc despre modul in care se construieste o campanie sociala](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)