
Articole care fac referire la Chief Product


Punem joaca în pole position. Grupul LEGO și Formula 1® demarează la turație maximă un nou parteneriat de brand

Teads lansează un modul pentru măsurarea emisiilor de carbon ale campaniilor digitale, prin integrarea cu Scope3

FENTY x PUMA se întoarce: Rihanna lansează The Avanti. Purtat de legende, readus la viață de Rihanna

Concluziile specialiștilor invitați la Tomorrow@work 2023. Organizațiile trebuie să acorde o atenție sporită diversității generaționale la locul de muncă, competențelor viitorului, biroului ca spațiu ce încurajează colaborarea și inovația

Cum va arăta munca în viitor și ce putem face pentru a pregăti organizația și departamentul de HR pentru toate schimbările care ne așteaptă?

Fetele sunt pregătite să depășească barierele stereotipurilor de gen, în ciuda constrângerilor societale

Grupul LEGO îi aduce împreună pe Mario și Luigi în noul set LEGO® Super Mario™ - Aventurile lui Luigi

Pandora își unește forțele cu UNICEF pentru a strânge peste 1M $ cu scopul de a susține inițiativa „One Love”

HMD GLOBAL, compania care deține licența Nokia pentru telefoane, lansează noua campanie NO TIME TO DIE, în colaborare cu Lashana Lynch

2Performant intră în piața de influencer marketing cu o investiție de 250.000 de euro și digitalizează complet această industrie
