Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de strategie, creatie, PR, implementare si audio-video.
Misiunea Centrade | Cheil este aceea de a construi business-ul si reputatia clientilor sai prin idei de comunicare puternice si inspirate, ce aduc valoare clientilor, comunitatii si angajatilor.
Grupul Centrade a fost fondat de fratii Nick, John si Radu Florescu, fiind prezent in Romania inca de la inceputul anilor ’90.
Pentru mai bine de 20 de ani, Centrade Integrated a fost afiliata retelei internationale Saatchi & Saatchi, pana in decembrie 2014, cand si-a continuat operatiunile ca agentie independenta, pastrand acelasi portofoliu de clienti si aceeasi echipa.
Incepand cu luna ianuarie 2016, Centrade a devenit Centrade | Cheil, hub regional de comunicare pentru sud-estul Europei, cu sediul in Bucuresti si birouri locale in Belgrad, Zagreb, si Budapesta.
Centrade este parte a holdingului international Centrade USA – cu operatiuni in Bucuresti, Houston, si Zagreb, alaturi de Chainsaw Europe, Kubis Interactive, Cable Direct, Zenith si Epidemic Worldwide.
Cu o experienta de peste 20 de ani in Romania, Centrade a demonstrat ca este un partener stabil si de incredere atat pentru companii internationale ce intra pe piata din Romania, cat si pentru companiile locale.
Prezentarea serviciilor:
Centrade ofera servicii integrate de comunicare, avand echipe multi-disciplinare si un proces de lucru integrat in toate fazele de proiect. Expertizele sunt internalizate la toate nivelurile: client service cu background multidisciplinar, echipa de strategie completa (planneri de brand, de digital, community managers, researcher, data-analysts), creatie cu echipe mixte, echipe complete de digital (product design, UX, project management development si QA), PR (consumer & corporate).
Pentru a face comunicarea mai eficienta, Centrade integreaza in proiectele sale cele mai recente inovatii tehnologice si expertiza de digital (web, mobile, realitate augmentata, digital shopper marketing), urmarind astfel sa aduca brandul in dialog cu consumatorul.
Portofoliu de clienti:
Samsung Electronics, Dr.Oetker, Raiffeisen Bank, KMG Rompetrol, P&G, AstraZenca, Mondelez, GSK, Sensiblu, Toyota, Tuborg, United Way, VISA, Make a Wish, First Bank, ENGIE Romania, NN Asigurari, KTI, Point Pickup, Asociatia ANAIS, Hospice Casa Sperantei.