![[AIdea] Gabriel Branescu: Nu cred în ideea că „AI-ul o să ne ia joburile.” Cred că o să ne ia scuzele. Dacă știi ce vrei, AI-ul nu te înlocuiește. Te amplifică. Dacă nu știi, te lasă gol și expus](https://media.iqads.ro/2025/04/468215160-590583586835575-2940314689285525354-n-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la ChatGPT
![[AIdea] Gabriel Branescu: Nu cred în ideea că „AI-ul o să ne ia joburile.” Cred că o să ne ia scuzele. Dacă știi ce vrei, AI-ul nu te înlocuiește. Te amplifică. Dacă nu știi, te lasă gol și expus](https://media.iqads.ro/2025/04/468215160-590583586835575-2940314689285525354-n-cover-410.jpg)
![[AIdea] Cosmin Nicola: ChatGPT a devenit unul dintre cei mai buni „prieteni”, am tot felul de discuții cu el de la istorie, politică, filosofie, simulări de tot felul până la alcătuit de liste pragmatic](https://media.iqads.ro/2025/04/me-ai-01-cover-410.jpg)
[AIdea] Cosmin Nicola: ChatGPT a devenit unul dintre cei mai buni „prieteni”, am tot felul de discuții cu el de la istorie, politică, filosofie, simulări de tot felul până la alcătuit de liste pragmatic
![[Newsletter Collection] Daniel Popescu: M-a surprins faptul că publicul este încă interesat să citească texte lungi pe mail, în ciuda faptului că trăim într-o eră a conținutului video](https://media.iqads.ro/2025/04/daniel-popescu-cover-410.jpg)
[Newsletter Collection] Daniel Popescu: M-a surprins faptul că publicul este încă interesat să citească texte lungi pe mail, în ciuda faptului că trăim într-o eră a conținutului video
![[PR Playbook] Ana Maria Gardiner: Ce e „bine” și ce e „greșit” devine o conversație continuă, iar PR-ul trebuie să fie mai atent ca niciodată la cum comunică, cui și în ce context](https://media.iqads.ro/2025/03/ana-maria-gardiner-cover-410.jpg)
[PR Playbook] Ana Maria Gardiner: Ce e „bine” și ce e „greșit” devine o conversație continuă, iar PR-ul trebuie să fie mai atent ca niciodată la cum comunică, cui și în ce context
![[AIdea] Alex Petrescu: Atâta timp cât omul (în rol de consumator) nu va gândi ca un AI, cred că tot un om (în rol de comunicare) are șansele cele mai mari să-i influențeze comportamentul](https://media.iqads.ro/2025/03/alex-petrescu-creative-director-mullenlowe-romania-cover-410.jpg)
[AIdea] Alex Petrescu: Atâta timp cât omul (în rol de consumator) nu va gândi ca un AI, cred că tot un om (în rol de comunicare) are șansele cele mai mari să-i influențeze comportamentul
![[AIdea] Simona Hâncu & Diana Dragomir: Odată ce integrezi AI în workflow, e imposibil să te mai întorci la stilul de lucru clasic](https://media.iqads.ro/2025/03/17410241031054976367696547342854-cover-410.jpg)
[AIdea] Simona Hâncu & Diana Dragomir: Odată ce integrezi AI în workflow, e imposibil să te mai întorci la stilul de lucru clasic
![[AIdea] Laurențiu Semeniuc & Robert Șopârlache: Ca să salvezi timp în viitor, trebuie să investești mai mult timp acum, învățând, exersând, înțelegând unde poate și unde nu poate să te ajute AI-ul](https://media.iqads.ro/2025/02/laur-si-robert-ai-cover-410.jpg)
[AIdea] Laurențiu Semeniuc & Robert Șopârlache: Ca să salvezi timp în viitor, trebuie să investești mai mult timp acum, învățând, exersând, înțelegând unde poate și unde nu poate să te ajute AI-ul
![[În culisele StudioSet] Ina Bozdog: Agențiile și clienții se pierd de multe ori în această presiune de a livra cât mai repede și de a bifa niște deadline-uri, încât uită că în spatele unui livrabil frumos, se află ore, zile și nopți de muncă și stres](https://media.iqads.ro/2025/02/ina-bozdog-cover-410.jpg)
[În culisele StudioSet] Ina Bozdog: Agențiile și clienții se pierd de multe ori în această presiune de a livra cât mai repede și de a bifa niște deadline-uri, încât uită că în spatele unui livrabil frumos, se află ore, zile și nopți de muncă și stres
![[AIdea] Oana Odobescu & Alexandra Enăchescu: Cred că AI-ul doar ne forțează să creștem și mai mult calitatea muncii noastre, dar și să ne păstrăm priza la realitate](https://media.iqads.ro/2025/02/mdhidrua-cover-410.jpg)
[AIdea] Oana Odobescu & Alexandra Enăchescu: Cred că AI-ul doar ne forțează să creștem și mai mult calitatea muncii noastre, dar și să ne păstrăm priza la realitate

Studiu Reveal Marketing Research - Inteligența Artificială transformă obiceiurile de consum: 6 din 10 români iau decizii de cumpărare cu ajutorul AI
![[AIdea] Cora Diaconescu: AI-ul este un sintetizator de informație excelent, însă mai are încă de învățat pe partea de creație](https://media.iqads.ro/2025/02/img-8382-cover-410.jpg)
[AIdea] Cora Diaconescu: AI-ul este un sintetizator de informație excelent, însă mai are încă de învățat pe partea de creație
![[AIdea] Mugur Pătrașcu: Suntem in cel mai potrivit moment ca AI-ul sa ne preia vietile. I le oferim cu bucurie](https://media.iqads.ro/2025/02/dsc02148-cover-410.jpg)
[AIdea] Mugur Pătrașcu: Suntem in cel mai potrivit moment ca AI-ul sa ne preia vietile. I le oferim cu bucurie
![[Rewind & Play] Mihaela Ganciu: Totul pare că ar putea fi rezolvat de „roboți”, nu? Personal, nu cred că astfel de aplicații pot „rezolva” comunicarea](https://media.iqads.ro/2025/02/16-cover-410.jpg)
[Rewind & Play] Mihaela Ganciu: Totul pare că ar putea fi rezolvat de „roboți”, nu? Personal, nu cred că astfel de aplicații pot „rezolva” comunicarea
![[AIdea] Alex Frimescu: AI-ul “fură” meseria specialiștilor… în sensul bun. Poate descoperi pattern-uri pe care nu le vezi așa ușor, deschizând uși către idei sau segmente de public cu potențial uriaș](https://media.iqads.ro/2025/02/poza-alex-frimescu-cover-410.jpg)
[AIdea] Alex Frimescu: AI-ul “fură” meseria specialiștilor… în sensul bun. Poate descoperi pattern-uri pe care nu le vezi așa ușor, deschizând uși către idei sau segmente de public cu potențial uriaș
![[AIdea] Dorin Andrei: AI ar fi un coleg neobosit, cu răspuns instant și imprevizibil. Tocilarul clasei cu A+ care refuză să chiulească chiar și de la ora de franceză](https://media.iqads.ro/2025/02/fotojet2-cover-410.jpg)
[AIdea] Dorin Andrei: AI ar fi un coleg neobosit, cu răspuns instant și imprevizibil. Tocilarul clasei cu A+ care refuză să chiulească chiar și de la ora de franceză
![[AIdea] Adriana Paulică: Niciun artist nu este original, nu a inventat nimeni roata. Nu este oarecum ipocrit să demonizăm un tool care este de fapt oglinda noastră?](https://media.iqads.ro/2025/02/img-3013-cover-410.jpg)
[AIdea] Adriana Paulică: Niciun artist nu este original, nu a inventat nimeni roata. Nu este oarecum ipocrit să demonizăm un tool care este de fapt oglinda noastră?

Școala de Iarnă GPeC Online 5-8 februarie: 15 sesiuni de cursuri și dezbateri intensive despre tot ce e important în E-Commerce și Digital Marketing în 2025
![[Creativitatea de zi cu zi] Diana Coman: E nevoie să trecem de pe pilot automat pe mod avion din când în când și să ne facem timp pentru a ne pune întrebările care contează](https://media.iqads.ro/2025/01/5n9a2164-edit-web-cover-410.jpg)
[Creativitatea de zi cu zi] Diana Coman: E nevoie să trecem de pe pilot automat pe mod avion din când în când și să ne facem timp pentru a ne pune întrebările care contează

Roxana Padure: Am un interes in a combina ce e vechi cu ce e nou, palpabil, practic. Contopirea traditionalului cu o realitate cosmopolita

Cum schimbă ChatGPT Search regulile jocului în căutările online și ce trebuie să faci pentru a rămâne relevant

Cristiana Belodan: Eu dacă aș fi Chat GPT m-aș fi închis demult în cutia mea și n-aș mai fi răspuns cu lunile la cât feedback execuțional și ordine imperative primește zilnic tehnologia folosită în industrii creative

Utilizarea inteligenței artificiale în SEO: Gestionează traficul mai inteligent fără a risca penalizări
![[Creativitatea de zi cu zi] Monica Ioniță: Anxietățile mele joacă un rol important în procesul de creație și, în loc să le evit, le accept și le transform în piese de artă](https://media.iqads.ro/2024/08/fotojet-2024-08-22t112345-305-cover-410.jpg)
[Creativitatea de zi cu zi] Monica Ioniță: Anxietățile mele joacă un rol important în procesul de creație și, în loc să le evit, le accept și le transform în piese de artă
![[Creativitatea de zi cu zi] Capucine Gros: O mare parte din creativitate vine din cunoștințe luate dintr-un domeniu și aplicate în altul](https://media.iqads.ro/2024/08/sav-2019spring-exhibitions-gros-portrait-cg-027-rt-cover-410.jpg)
[Creativitatea de zi cu zi] Capucine Gros: O mare parte din creativitate vine din cunoștințe luate dintr-un domeniu și aplicate în altul
![[Creativitatea de zi cu zi] Bianca Miroș: Creativitatea e un fel de nălucă. Și cred că iese cel mai bine la suprafață când ne dăm voie să fim noi cu adevărat și să gândim fără bariere](https://media.iqads.ro/2024/08/bianca-miros-1-cover-410.jpg)
[Creativitatea de zi cu zi] Bianca Miroș: Creativitatea e un fel de nălucă. Și cred că iese cel mai bine la suprafață când ne dăm voie să fim noi cu adevărat și să gândim fără bariere
![[Creativitatea de zi cu zi] Dona Georgia Teșcovschi: Mă simt cu adevărat creativă atunci când încerc să uit tot ce știu și să gândesc liber. Fără șabloane, fără studii de caz de pe internet](https://media.iqads.ro/2024/08/dona-cover-410.jpg)
[Creativitatea de zi cu zi] Dona Georgia Teșcovschi: Mă simt cu adevărat creativă atunci când încerc să uit tot ce știu și să gândesc liber. Fără șabloane, fără studii de caz de pe internet

AI-ul – de la abstract la realitate. Cum pot beneficia românii la maximum de inteligența artificială Samsung pentru a duce o viață mai bună

Mirona Gâdei: Oamenii așteaptă mult mai mult de la branduri acum. Atâta timp cât exerciți o influență asupra unei comunități, nu te poți sustrage de la asumarea responsabilității
![[Scoala ADC*RO] Ecaterina Stefanescu: Creativitatea nu se rezumă la capacitatea de a veni cu o idee. E despre cum știi să lucrezi cu ea în așa fel încât să fie aplicabilă](https://media.iqads.ro/2024/06/404f7b95-93da-4ea9-a562-8d0288247818-cover-410.jpg)
[Scoala ADC*RO] Ecaterina Stefanescu: Creativitatea nu se rezumă la capacitatea de a veni cu o idee. E despre cum știi să lucrezi cu ea în așa fel încât să fie aplicabilă
![[Marketer profile] Cosmina Țapliuc: Brandurile își doresc, cel mai tare, să fie cool. E foarte greu să fii cool și actual, că trebuie să mulțumești toate tipurile de consumator](https://media.iqads.ro/2024/05/cosmina-tapliuc-cover-410.jpg)
[Marketer profile] Cosmina Țapliuc: Brandurile își doresc, cel mai tare, să fie cool. E foarte greu să fii cool și actual, că trebuie să mulțumești toate tipurile de consumator
![[SoMe Update] Ana Pogonariu: Oamenii au uitat să mai fie autentici. Atât ei cu ei, cât și brandurile pe care le comunică](https://media.iqads.ro/2024/05/ana-pogo-main-cover-410.jpg)
[SoMe Update] Ana Pogonariu: Oamenii au uitat să mai fie autentici. Atât ei cu ei, cât și brandurile pe care le comunică
![[Cronici politice] Costin Buta: Dacă cumpărătorul simte că produsul e fake, nu îl cumpără. Deși pare extrem de simplu, nimeni nu ține cont de acest aspect](https://media.iqads.ro/2024/05/5d4-1985-web-cover-410.jpg)
[Cronici politice] Costin Buta: Dacă cumpărătorul simte că produsul e fake, nu îl cumpără. Deși pare extrem de simplu, nimeni nu ține cont de acest aspect
![[Cronici politice] Vlad Tăușance: Asistăm la cea mai slabă, inconsistentă și iresponsabilă campanie de după ‘89](https://media.iqads.ro/2024/05/312349681-488011160028079-6324810870674926193-n-cover-410.jpg)
[Cronici politice] Vlad Tăușance: Asistăm la cea mai slabă, inconsistentă și iresponsabilă campanie de după ‘89

Maria Surducan: Oamenii sunt animale care spun povești, ca să creeze iluzia că realitatea necruțătoare, fundamental amorală, poate fi totuși controlată

Dragoș Coman și Andrei Stoleru: Circo Visual este o companie vie, modulară. Credem în calitățile individuale care, puse una lângă alta, construiesc împreună și se adună în aceeași viziune
![[Romania reala] Julien Zidaru: Exista doua Romanii. Una europeana, moderna, si alta usor incremenita in trecut si fara alte perspective in afara de migratie](https://media.iqads.ro/2024/04/photo-j-cover-410.jpg)
[Romania reala] Julien Zidaru: Exista doua Romanii. Una europeana, moderna, si alta usor incremenita in trecut si fara alte perspective in afara de migratie

Liliana Maier: Marea artă, mai ales când vorbim de SEO copywriting, este aceea de a aplica o serie lungă de criterii materialui scris, fără ca cititorul să le perceapă
![[Marcom 2024] Alexandra Mihăilescu: Ne așteptăm să ne confruntăm cu valuri de fake-news și deep-fake. Fake news tind să devină tot mai credibile într-o societate cu mari carențe educaționale](https://media.iqads.ro/2024/03/alexandra-mihailescu-bdr-associates-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Alexandra Mihăilescu: Ne așteptăm să ne confruntăm cu valuri de fake-news și deep-fake. Fake news tind să devină tot mai credibile într-o societate cu mari carențe educaționale
![[Marcom 2024] Claudia Archip: Lumea digitala actuala este... borderline. Pendulam la granita fina dintre love & hate](https://media.iqads.ro/2024/02/claudia-2-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Claudia Archip: Lumea digitala actuala este... borderline. Pendulam la granita fina dintre love & hate
![[Marcom 2024] Raluca Mihalachioiu și Simona Dan: Este musai să ne îndepărtăm de publicitatea intruzivă. Publicitatea trebuie să fie etică și să ofere valoare reală consumatorilor](https://media.iqads.ro/2024/02/raluca-mihalachioiu-si-simona-dan-managing-partners-the-public-advisors-cover-410.jpg)