![[Al doilea sex creativ] Ema Prisca: Noi, femeile, suntem într-o luptă de recuperare de statut](https://media.iqads.ro/2022/11/fotojet12-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Catalina Cernica
![[Al doilea sex creativ] Ema Prisca: Noi, femeile, suntem într-o luptă de recuperare de statut](https://media.iqads.ro/2022/11/fotojet12-cover-410.jpg)
![[Povestea Graffiti BBDO] Mugur Popovici: Am inghitit aici pastila concentrata de publicitate – cateodata mai dulce, cateodata mai amara. Dar intotdeauna puternica si folositoare](https://media.iqads.ro/2019/04/31-1-cover-410.jpg)
[Povestea Graffiti BBDO] Mugur Popovici: Am inghitit aici pastila concentrata de publicitate – cateodata mai dulce, cateodata mai amara. Dar intotdeauna puternica si folositoare
![[Povestea Graffiti BBDO] Lorand Balint: Toti invatam, toti descopeream lucruri noi. Oameni vii. Pentru mine era pestera lui Aladin](https://media.iqads.ro/2019/04/publicis-18-cover-410.jpg)
[Povestea Graffiti BBDO] Lorand Balint: Toti invatam, toti descopeream lucruri noi. Oameni vii. Pentru mine era pestera lui Aladin

Solicitare catre Felix Tataru intr-o scrisoare deschisa, semnata de peste 130 de oameni de comunicare: "Va acceptam scuzele, dar avem totusi o intrebare"

Tipologii de consumatori: pesimistii resemnati, vanatorii de chilipiruri, optimistii pragmatici si cheltuitorii indrazneti

Alexandra Iavorschi si Catalina Cernica: trenduri in shopper marketing si caracteristicile noului proces decizional de cumparare
