
Articole care fac referire la CATA


Călina Maria Purje: Artiștii trebuie să fie și micro influenceri și cine nu joacă după regulile algoritmilor ajunge mai greu la public

Sabina Suru: Dezvoltam un algoritm de machine learning & computer vision. Deschidem spatiile noastre de lucru pentru a explora impreuna cu publicul relationari posibile

Silvia Marinescu: M-am mutat pentru că nu mi se mai potrivea deloc viața în România. Ca într-o relație ce nu mai merge, e bine să știi când să pui punct

Bogdan Theodor Olteanu & Ioana Bugarin, despre Mia își ratează răzbunarea: Am lucrat mult cu improvizaţie și am descoperit idei noi de la dublă la dublă.
![[Netflixizarea] Anca Maco: Pe streaming se amestecă bulele și timeline-urile, iar trendigul e influențat de popularizare și activitatea de masă](https://media.iqads.ro/2021/04/anca-maco-2-credit-foto-doriadragusin-bidff-2020-cover-410.jpg)
[Netflixizarea] Anca Maco: Pe streaming se amestecă bulele și timeline-urile, iar trendigul e influențat de popularizare și activitatea de masă

Mihai Grecea, regizor si supravietuitor Colectiv: Vom reveni la creativitatea genuina. Toata civilizatia umana e creata in jurul povestilor
![[PR creativ] Roxana Marin si Ana-Maria Balan (Porter Novelli): Sectorul de PR din Romania trece printr-o perioada de cautari si remodelari. Acelasi fenomen domina si pe plan international](https://media.iqads.ro/2015/12/roxana-marin-si-ana-balan-cover-410.jpg)
[PR creativ] Roxana Marin si Ana-Maria Balan (Porter Novelli): Sectorul de PR din Romania trece printr-o perioada de cautari si remodelari. Acelasi fenomen domina si pe plan international
![[PR creativ] Claudia Mihalascu, Ogilvy PR: Foarte mult timp, PR-ul a fost desconsiderat in termeni creativi, comparativ cu industria de advertising](https://media.iqads.ro/2015/11/claudia-mihalascu-cover-410.jpg)
[PR creativ] Claudia Mihalascu, Ogilvy PR: Foarte mult timp, PR-ul a fost desconsiderat in termeni creativi, comparativ cu industria de advertising
![[PR-ul creativ] Elena Bululete, Conan PR: Creativitatea nu pica din cer. Ea este parte a unui proces care incepe, intotdeauna, cu foarte mult research](https://media.iqads.ro/2015/10/elena-bululete-cover-410.jpg)
[PR-ul creativ] Elena Bululete, Conan PR: Creativitatea nu pica din cer. Ea este parte a unui proces care incepe, intotdeauna, cu foarte mult research
![[PR-ul creativ] Cristina Toma: Singura schimbare din ultimii ani consta intr-o mai mare adaptare a creativitatii la realitatile de business si de consum](https://media.iqads.ro/2015/10/img-7377-copy-cover-410.jpg)
[PR-ul creativ] Cristina Toma: Singura schimbare din ultimii ani consta intr-o mai mare adaptare a creativitatii la realitatile de business si de consum

Patrick André de Hillerin: Daca azi ar mai exista presa in Romania, cartea mea n-ar fi despre caderea presei, ci despre excesele inerente ale unor povesti de succes
![[PR-ul creativ] Alexandru Paius: Creativitatea trebuie insa sa fie mereu fundamentata strategic. Becul se poate aprinde, important este in ce directie bate lumina](https://media.iqads.ro/2015/10/alex-paius-cover-410.jpg)
[PR-ul creativ] Alexandru Paius: Creativitatea trebuie insa sa fie mereu fundamentata strategic. Becul se poate aprinde, important este in ce directie bate lumina
![[NESCAFE 3in1 Experiences: Juriul] Camelia Balinca: Ingredientele lucrarilor ar trebui sa fie: tinerete + sinceritate + umor + prietenie](https://media.iqads.ro/2015/09/camelia-balinca-cover-410.jpg)
[NESCAFE 3in1 Experiences: Juriul] Camelia Balinca: Ingredientele lucrarilor ar trebui sa fie: tinerete + sinceritate + umor + prietenie

David Stroe si viitorul logo-urilor: In urmatorii 5 ani e posibil sa apara trenduri ce implica medii mixte si tehnologii mai noi: animatii, personalizari si modificari contextuale

Alin Tamasan: Trendul retro in design este o reactie la consumerism. Stim ca produsele au o durata de viata programata si cautam sa recuperam calitatea lor din trecut, cand se faceau altfel

Andrei Robu: Logo-urile din Romania, cu mici exceptii, spun ca suntem cat se poate de praf. Putini reusesc sa se ridice la nivelul comunicatelor de presa pe care le dau

DJ Hefe & Dan Costea (Coma): Ne chinuiam sa spunem prin tot ce faceam ca nu suntem rockeri "d-aia" din vechea garda
![[Drumul spre Gatit: echipele] Jocuri de cuvinte si ingrediente cu sKUBISnacks la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl](https://media.iqads.ro/2015/07/logo-kubis-cover-410.jpg)
[Drumul spre Gatit: echipele] Jocuri de cuvinte si ingrediente cu sKUBISnacks la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl

Andra Vasilache (Fashion Days): In 6 ani, echipa de marketing a reusit performanta de a atinge 1.6 milioane de fani pe Facebook. Fata de anul trecut, comunitatea a crescut natural cu 20%

Serban Alexandrescu la 17 ani de Headvertising: Am mai umblat la butonul "orgoliu" – care nu e inchis, insa – doar e dat la mediu
![[Etica in publicitate] Irina Becher: Publicitatea a renuntat sa mai seduca. Exact ca o nevasta care a uitat sa se mai ingrijeasca](https://media.iqads.ro/2014/09/irina-becher-cover-410.jpg)
[Etica in publicitate] Irina Becher: Publicitatea a renuntat sa mai seduca. Exact ca o nevasta care a uitat sa se mai ingrijeasca
![[Definitia ghost-ului] Irina Becher (Leo Burnett & Target): Sa faci ghost-uri inseamna sa ignori ca esti in business pentru business](https://media.iqads.ro/2014/05/irina-becher-leo-burnett-2-cover-410.jpg)