![[Spre Gopo] Ciprian Chiricheș: Caut mereu, în fiecare proiect, îmi “ascut” actoria. Niciodată nu am râvnit la un rol și mereu am jucat cu plăcere ce a venit la rând](https://media.iqads.ro/2025/04/fotojet-2025-04-15t103842-506-cover-410.jpg)
Rezultate cautare
![[Spre Gopo] Ciprian Chiricheș: Caut mereu, în fiecare proiect, îmi “ascut” actoria. Niciodată nu am râvnit la un rol și mereu am jucat cu plăcere ce a venit la rând](https://media.iqads.ro/2025/04/fotojet-2025-04-15t103842-506-cover-410.jpg)
![[Spre Gopo] Nicoleta Hâncu: Cred că un actor bun „există” pe scenă sau în fața camerei, fără să simtă nevoie să arate, doar acționează și reacționează viu la partener și la situație](https://media.iqads.ro/2025/04/fotojet-2025-04-15t103325-377-cover-410.jpg)
[Spre Gopo] Nicoleta Hâncu: Cred că un actor bun „există” pe scenă sau în fața camerei, fără să simtă nevoie să arate, doar acționează și reacționează viu la partener și la situație

Moment special la premiera de gală „Hoții de subiecte”: actrița Karina Jianu a primit „premiul anual pentru Originalitate interpretativă” oferit de Margareta Pâslaru

Karina Jianu: Ca să reușesc să fac personajul din „Hoții de subiecte” a trebuit să îmi aduc aminte de mine în liceu, să fiu de acord cu ce făceam atunci și să îmi amintesc de acea rebeliune pe care o simțeam

Tudor Petremarin: Nu cred că adolescenții de acum au visuri foarte diferite de tineri de acum 20 sau 50 de ani. Aceleași dorințe de a iubi și de a fi iubiți, aceeași speranță de a fi înțeleși

Food & Glory, împreună cu agenția Saatchi&Saatchi, lansează „Restaurantul de acasă” – un nou serial online care aduce experiența unui restaurant direct în confortul casei tale

Karina Jianu, Ștefan Iancu, Ana Toda, Dragoș Prundeanu și Alexia Galeș - tinerii actori din cel mai nou film pentru adolescenți: HOȚII DE SUBIECTE

Cosmin Teodor Pană: Există încă o prăpastie mare între ceea ce se numește artistic și ceea ce se numește comercial, o prăpastie care nu cred că e nici utilă, nici normală

Bogdan Naumovici: Am început să mă gândesc la a face film dintr-o frustrare, vedeam că nu mai e loc de umor în publicitate, că nimeni nu-și mai asumă să facă o glumă în reclame, de frică să nu fie tras la răspundere
![[Rewind & Play] Nuami Dinescu: Daca 2024 ar fi un film, probabil s-ar numi „La rascruce de vanturi”, ca fix asa am fost. Sau poate inca sintem in filmul asta](https://media.iqads.ro/2024/12/fotojet-2024-12-11t103513-680-cover-410.jpg)
[Rewind & Play] Nuami Dinescu: Daca 2024 ar fi un film, probabil s-ar numi „La rascruce de vanturi”, ca fix asa am fost. Sau poate inca sintem in filmul asta

Raluca Ghiță: Diferența dintre corpul fizic şi cel digital se află în percepție. Corpul meu se află în fața unei oglinzi digitale, dar creierul se lasă păcălit de faptul că “celălalt eu” reacționează cu întârziere sau deloc

Coffice Stories – primul sitcom online despre cafea & viața de birou, creat de Saatchi & Saatchi pentru De’Longhi Romania

Olga Török: O actriță bună trebuie să poată lucra în echipă, iar responsabilitatea crește odată cu notorietatea

Ciprian Chiujdea: Aș vrea ca oamenii care văd „Trei kilometri până la capătul lumii” să se întrebe despre cum își trăiesc ei viața, despre ce mai fac părinții lor
