
Articole care fac referire la Carmen Mihu


Mark Hilton (CEO KFC, Pizza Hut si PHD) despre motivul inlocuirii Pepsi, performante in 2011 si planuri pentru 2012

Lorand Papp, Marketing Director Provident Romania: "Pentru noi concurentii sunt de la familie, CAR si pana la cardurile de credit cu descoperire de cont"

Gregor Aufhauser (CEO The Grand): "Este de asteptat ca in 2012 bugetele alocate pentru conferinte si evenimente sa se majoreze cu 9-10%"

Daniela Dumitrescu (Radisson Blu Hotel): "50% din venituri provin din cazare si alte 50% din organizarea de evenimente si conferinte si din restaurante"

Cristina Frent (Brand Manager adevarulTV.net si ClickFM): "Comparat cu FMCG-ul, unde exista in medie 3-4 campanii pe an pentru un produs, in industria print-ului fiecare editie este promovata"

Carmen Lupulet (KFC Romania): "Un 'mai bine' al comunitatii va insemna pe termen lung si un 'mai bine' al companiilor responsabile"

Camelia Malahov, Tax Manager, Deloitte, despre modificarile din Codul Fiscal: amenintari si solutii pentru retaileri

Alfred Borcan, Marketing Director Volksbank Romania, despre campania de repozitionare - "Bucurii simple", in valoare de 2 milioane de euro

Cristian Doxan (Nestle Romania): "romanii incep sa vada inghetata si ca un desert, nu doar strict un produs de impuls pe perioada verii"

Alice Mihai (ISRA Center Marketing Research): "83% dintre romani folosesc deodorantul zilnic, in timp ce 10% il considera inca un produs de rasfat"
