
Articole care fac referire la Cannes Lions


DDB România câștigă pitch-ul Zentinor cu o campanie despre energia care te ajută să fii mereu pe fază

MullenLowe România anunță numirea lui Alex Petrescu în funcția de Creative Director. Agenția extinde parteneriatul cu Simina Leotescu în rol de Strategy Director

For the love of Creativity: Romanian Young Lions 2025. Empowered by Raiffeisen Bank Romania and Ursus Breweries

#TheAlternativeSchool anunță căștigătorii Young Lions 2025. Destinație Cannes Lions, cu susținerea Raiffeisen Bank România & Ursus Breweries

“Nu da spoilere cu datele de pe card”, o campanie creativă dezvoltată de Golin pentru Asociația Română a Băncilor
![[Creativitatea de zi cu zi] Diana Coman: E nevoie să trecem de pe pilot automat pe mod avion din când în când și să ne facem timp pentru a ne pune întrebările care contează](https://media.iqads.ro/2025/01/5n9a2164-edit-web-cover-410.jpg)
[Creativitatea de zi cu zi] Diana Coman: E nevoie să trecem de pe pilot automat pe mod avion din când în când și să ne facem timp pentru a ne pune întrebările care contează
![[Rewind & Play] Liviu Țurcanu: Promovarea diversității, incluziunii și a echității vor fi esențiale pentru branduri și la noi](https://media.iqads.ro/2025/01/liviu-2-cover-410.jpg)
[Rewind & Play] Liviu Țurcanu: Promovarea diversității, incluziunii și a echității vor fi esențiale pentru branduri și la noi

Jam Session Agency, agenție de comunicare integrată, câștigă 11 premii la Gala Romanian PR Award și la Internetics Gala 2024, împreună cu 7 dintre clienții agenției

La 18 ani, Golin lansează programul de mentorat „Perspective”, în parteneriat cu World Vision România

Golin lansează Golin Private Fireside Chats: sesiuni personalizate, cu mix de date & consultanță pentru branduri

Cu șase nominalizări, Golin este agenția cu cele mai multe shortlist-uri din România la European Excellence Awards

Creativitate bine dozată: #TheAlternativeSchool și Digital Distrikt lansează Vitamina Creativitate în Marketingul medical

Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024

UAPR, alături de Ipsos, vă invită la o discuție captivantă despre impactul stereotipurilor în publicitate
![[Creativitatea de zi cu zi] Andrei Popa: Cred că inspirația e ca oxigenul. Sau poluarea. Vine singură din orice faci și miști](https://media.iqads.ro/2024/09/poza-andrei-popa-cover-410.jpg)
[Creativitatea de zi cu zi] Andrei Popa: Cred că inspirația e ca oxigenul. Sau poluarea. Vine singură din orice faci și miști
![[Creativitatea de zi cu zi] Andreea Siran: Creativitatea e ca un organism viu care merge pe lângă mine prin casă, pe stradă, prin aer și se schimbă de la un minut la altul](https://media.iqads.ro/2024/09/whatsapp-image-2024-09-11-at-10-47-25-3-cover-410.jpg)
[Creativitatea de zi cu zi] Andreea Siran: Creativitatea e ca un organism viu care merge pe lângă mine prin casă, pe stradă, prin aer și se schimbă de la un minut la altul

Consumatorii așteaptă ca brandurile să aibă o voce chiar și în context electoral, concuzionează studiul EXPUS în an electoral, by Golin. Realizat prin Path, în parteneriat cu iSense Solutions
![[Creativitatea de zi cu zi] Simona Rădoi: Am învățat să mă adaptez din mers și să las creativitatea să vină natural, dacă vine, în timp ce-mi văd de munca mea fără presiune](https://media.iqads.ro/2024/08/credit-foto-sorin-florea-cover-410.jpg)
[Creativitatea de zi cu zi] Simona Rădoi: Am învățat să mă adaptez din mers și să las creativitatea să vină natural, dacă vine, în timp ce-mi văd de munca mea fără presiune

Filip Gonzacenco: Creativitatea e o linie fină între rațional și irațional. Prea mult la dreapta sau prea mult la stânga și totul se gripează
![[Creativitatea de zi cu zi] Simina Ignat: Mi-ar plăcea foarte mult să nu ne luăm atât de în serios uneori și să ne permitem să venim și cu ceva mai Crazy Creatives style](https://media.iqads.ro/2024/08/simina-ignat-conan-pr-cover-410.jpg)
[Creativitatea de zi cu zi] Simina Ignat: Mi-ar plăcea foarte mult să nu ne luăm atât de în serios uneori și să ne permitem să venim și cu ceva mai Crazy Creatives style

Carina Toma: Deși suntem din țări și culturi diferite, temerile pe care le avem sunt aceleași, ne dorim să fim văzute pentru talent. Nu trebuie să facem mereu extra effort doar pentru că suntem la o masă a băieților

„Testat e Hot” - prima campanie de conștientizare a BTS* de la un festival din Europa Centrală și de Sud-Est, semnată Golin & MedLife

Věra Šídlová, Global Director, Creative, Kantar | Cannes Lions 2024: Cinci surse de inspirație pentru specialiștii în marketing
![[Cannes Story] Carina Toma: Cel mai important lucru pe care l-am luat de la Cannes, pe lângă tot pachetul de tools și know-how, sunt conexiunile pe care ni le-am făcut acolo](https://media.iqads.ro/2024/06/image004-1-cover-410.jpg)
[Cannes Story] Carina Toma: Cel mai important lucru pe care l-am luat de la Cannes, pe lângă tot pachetul de tools și know-how, sunt conexiunile pe care ni le-am făcut acolo

DDB România și Pepco România lansează campania „Discuții din inimă” pentru a încuraja comunicarea sinceră dintre părinți și copii
![[Cannes Story] Carina Toma: Experiența Cannes poate fi una transformațională, pentru că e locul cu probabil cea mai multă inspirație din lume, toată la un loc, 5 zile la rând](https://media.iqads.ro/2024/06/a98da823-44ad-4bfa-befe-43f8b3b5a18f-cover-410.jpg)
[Cannes Story] Carina Toma: Experiența Cannes poate fi una transformațională, pentru că e locul cu probabil cea mai multă inspirație din lume, toată la un loc, 5 zile la rând
