
Articole care fac referire la British Airways

![[Marcom 2024] Mihaela Crăciunescu: În tot acest haos, creativitatea poate fi arma pentru a găsi un echilibru sau măcar o supapă](https://media.iqads.ro/2024/02/mihaela-craciunescu-color-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Mihaela Crăciunescu: În tot acest haos, creativitatea poate fi arma pentru a găsi un echilibru sau măcar o supapă
![[Marcom 2024] Marius Tudor: Din 2020 încoace ne uităm la Teleeurobingo Show cu dezastre, de la scară planetară la scară de bloc, așa că prefer să lucrez cu mai puține certitudini și să fiu mai deschis la neprevăzut](https://media.iqads.ro/2024/01/poza-mt-articol-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Marius Tudor: Din 2020 încoace ne uităm la Teleeurobingo Show cu dezastre, de la scară planetară la scară de bloc, așa că prefer să lucrez cu mai puține certitudini și să fiu mai deschis la neprevăzut

Ti-am atras atentia? Cum sa starnesti interes si sa relationezi cu oricine - Sam Horn | Editura Amaltea, 2017

Cum cresc brandurile: ceea ce specialistii in marketing nu stiu - Byron Sharp | Editura ACT si Politon, 2019
![[Seniori de agentie] Corina Bompa (Ogilvy Romania): Recent, mi-am dat seama ca fac publicitate de 14 ani. As fi zis ca sunt vreo 8](https://media.iqads.ro/2018/11/img-2814-cover-410.jpg)
[Seniori de agentie] Corina Bompa (Ogilvy Romania): Recent, mi-am dat seama ca fac publicitate de 14 ani. As fi zis ca sunt vreo 8

Andra Oprișan și 'place brandingul': Dacă nu îți controlezi brandul, te controlează el pe tine. Și tot ce îți rămâne este să fii reactiv atunci când ți se mai pune câte o ștampilă

În 4-5 Aprilie la WeLoveDigital.forum afli în premieră tendințele care vor guverna industria digitală în 2017

In 28 si 29 Martie 2016 la WeLoveDigital.forum afli in premiera cele mai hot tendinte care vor guverna industria digitala in 2016

Jorg Riommi (Publicis): Case study-urile sunt advertising pentru advertising si, apoi, pentru advertiseri. Poate parea fortat, dar cred ca vorbim de o evolutie naturala a industriei
![[INSIDER | Business-ul Grayling in 2015] Cristi Cretan: PR-ul se va transforma intr-o ramura a consultantei in afaceri, centrata pe comunicare si cu obiective clare de performanta de business](https://media.iqads.ro/2015/01/cristi-3-cover-410.jpg)
[INSIDER | Business-ul Grayling in 2015] Cristi Cretan: PR-ul se va transforma intr-o ramura a consultantei in afaceri, centrata pe comunicare si cu obiective clare de performanta de business
![[AdStory] Gabor Havasi (McCann Budapest): At Golden Drum, I don’t want to see campaigns for small clients without real business problems](https://media.iqads.ro/2014/08/gabor-havasi-cover-410.jpg)
[AdStory] Gabor Havasi (McCann Budapest): At Golden Drum, I don’t want to see campaigns for small clients without real business problems
![[AdStory] Gabor Havasi (McCann Budapesta): Nu vreau sa vad la Golden Drum campanii pentru clienti mici fara probleme adevarate de business](https://media.iqads.ro/2014/08/gabor-havasi1-cover-410.jpg)
[AdStory] Gabor Havasi (McCann Budapesta): Nu vreau sa vad la Golden Drum campanii pentru clienti mici fara probleme adevarate de business
![[Lions Review] Ramona Dumitrache: Brandurile ar trebui sa se concentreze acum sa devina parte din the cultural landscape](https://media.iqads.ro/2014/07/10411809-10203928220711835-1312843653878134429-n-cover-410.jpg)
[Lions Review] Ramona Dumitrache: Brandurile ar trebui sa se concentreze acum sa devina parte din the cultural landscape
![[AdLife] Alex Negoescu (CohnandJansen JWT): In liceu eram tipul ala care statea in ultima banca si facea glume proaste, il stiti](https://media.iqads.ro/2014/02/alex-negoescu-cover-410.jpg)
[AdLife] Alex Negoescu (CohnandJansen JWT): In liceu eram tipul ala care statea in ultima banca si facea glume proaste, il stiti
![[AdStory] John Pallant (Saatchi & Saatchi): E nevoie de multe idei ca sa ajungi de la ceva bun la ceva extraordinar](https://media.iqads.ro/2013/10/photo-large-27115-cover-410.jpg)
[AdStory] John Pallant (Saatchi & Saatchi): E nevoie de multe idei ca sa ajungi de la ceva bun la ceva extraordinar
![[AdStory] George Tannenbaum (R/GA): I love advertising. Not every day, but four days out of ten. Or maybe 12.](https://media.iqads.ro/2013/01/photo-large-24951-cover-410.jpg)