
Articole care fac referire la Brennan Research & Consultants
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Brennan Research & Consultants


Cele mai in voga trenduri pentru advertisingul livrat consumatorului conectat, in discutie la Marketing Research Conference 2014

In randul tinerilor din Romania, numarul posesorilor de tablete s-a dublat in perioada martie 2013 – martie 2014

Tipologii de consumatori: pesimistii resemnati, vanatorii de chilipiruri, optimistii pragmatici si cheltuitorii indrazneti
![[Training IQads Kadett] Radu Bogdan (Brennan Research & Consultants) despre cercetarea cantitativa si calitativa](https://media.iqads.ro/2013/04/photo-large-25484-cover-410.jpg)
[Training IQads Kadett] Radu Bogdan (Brennan Research & Consultants) despre cercetarea cantitativa si calitativa

Romanian Youth Focus 2012 - Tinerii, cel mai dezirabil si dificil public tinta. Cifre, exemple si concluzii utile pentru branduri.

Romanian Youth Focus 2012: Adevaruri despre tinerii romani, ajutor pentru brandurile care vor sa se integreze in comunitatile lor

Litteris et Virtuti. Educatia prin ochii tinerilor (2012) – Un nou studiu SMARK Research, realizat de Youth Monitor

Ghid de conversatie de la roman la roman. Un nou studiu SMARK Research, realizat de Unlock Market Research. Pentru un dialog deschis intre branduri si consumatori.

Marketing Research 2012: online si offline research, trenduri, comportamente de consum, instrumente de cercetare

Timpul liber la romani. Preferinte, asteptari, consum. Un nou studiu SMARK Research, realizat de eResearch
