![[Branding Trends] Anca Rarău: Minimalismul a pătruns în fiecare diviziune a vieții moderne, inclusiv în designul de interior, gadgeturi, haine](https://media.iqads.ro/2021/05/ar-mai-2021-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Branding Trends
![[Branding Trends] Anca Rarău: Minimalismul a pătruns în fiecare diviziune a vieții moderne, inclusiv în designul de interior, gadgeturi, haine](https://media.iqads.ro/2021/05/ar-mai-2021-cover-410.jpg)
![[Branding Trends] Irinel Ionescu: Functioneaza simplitatea si claritatea, iar in momentul in care propozitia ta de vanzare se transforma intr-o fraza, m-ai pierdut](https://media.iqads.ro/2020/04/irinel-ionescu-cover-410.jpg)
[Branding Trends] Irinel Ionescu: Functioneaza simplitatea si claritatea, iar in momentul in care propozitia ta de vanzare se transforma intr-o fraza, m-ai pierdut
![[Branding Trends] Andreea Florea: Văd tot mai des branduri care încearcă să călărească acest val naționalist, aproape de fiecare dată într-un mod lipsit de grație sau subtilitate](https://media.iqads.ro/2021/03/brandtailors-andreea-florea-2021-cover-410.jpg)
[Branding Trends] Andreea Florea: Văd tot mai des branduri care încearcă să călărească acest val naționalist, aproape de fiecare dată într-un mod lipsit de grație sau subtilitate
![[Branding Trends] Bogdan Branzas: Foarte putini inteleg ca marketingul aduce rezultate pe termen scurt, iar brandingul creeaza cultura pe termen lung](https://media.iqads.ro/2018/05/bogdan-branzas-cover-410.jpg)
[Branding Trends] Bogdan Branzas: Foarte putini inteleg ca marketingul aduce rezultate pe termen scurt, iar brandingul creeaza cultura pe termen lung
![[Branding Trends] Horia și Costin Oane: Brandurile au nevoie de dragoste. Brandurile care sunt iubite cel mai mult vor supraviețui acestei crize](https://media.iqads.ro/2021/03/costin-horia-oane-fondatori-agentie-brohouse1-cover-410.jpg)
[Branding Trends] Horia și Costin Oane: Brandurile au nevoie de dragoste. Brandurile care sunt iubite cel mai mult vor supraviețui acestei crize
![[Branding Trends] Dionisia Sandu și Ștefan Ferencz: Oamenii simt când brandurile încearcă să se alinieze forțat la un trend, fără să fie în natura lor. Și taxează asta în timp](https://media.iqads.ro/2019/02/collage13-cover-410.jpg)
[Branding Trends] Dionisia Sandu și Ștefan Ferencz: Oamenii simt când brandurile încearcă să se alinieze forțat la un trend, fără să fie în natura lor. Și taxează asta în timp
![[Branding Trends] Alina Chirvase și Adnan Vasile: E timpul ca brandurile sa isi asume mai hotarat un rol activist pe masura fortei financiare pe care o au](https://media.iqads.ro/2019/02/img-7161-cover-410.jpg)
[Branding Trends] Alina Chirvase și Adnan Vasile: E timpul ca brandurile sa isi asume mai hotarat un rol activist pe masura fortei financiare pe care o au
![[Branding Trends] Matei Arnautu: Companiile incearca sa ciupeasca mai multe corzi din fiinta consumatorului](https://media.iqads.ro/2019/02/matei-cover-410.jpg)