
Articole care fac referire la Brand Strategist


Hello Group lansează FINEWISE, nucleu de expertiză în comunicarea din food & beverages, ospitalitate, sănătate și stare de bine

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
![[Case Study] Un fintech spaniol, un investitor din Boston și o agenție clujeană intră într-un parteneriat. Apare un brand care poate schimba modul în care europenii vor cumpăra lucruri în orașul lor](https://media.iqads.ro/2021/06/01waypay-iqads-01-header1-cover-410.jpg)
[Case Study] Un fintech spaniol, un investitor din Boston și o agenție clujeană intră într-un parteneriat. Apare un brand care poate schimba modul în care europenii vor cumpăra lucruri în orașul lor
![[De la IQads] Costin Radu: „Intens” este cuvântul care descrie cel mai bine experiența acelor ani. Am făcut multe lucruri bune în acea perioadă, am și greșit foarte mult](https://media.iqads.ro/2021/01/16422735-1221048464597344-7994599090660176278-o-cover-410.jpg)
[De la IQads] Costin Radu: „Intens” este cuvântul care descrie cel mai bine experiența acelor ani. Am făcut multe lucruri bune în acea perioadă, am și greșit foarte mult

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
![[Bilant 2019] Iulian Barbulescu: Oamenii incep sa inteleaga ca Vrajitorul din Oz trebuie sa fie etic daca isi doreste sa conduca prin stiinta](https://media.iqads.ro/2019/12/70269125-10157398826633260-2591789785613860864-o-cover-410.jpg)
[Bilant 2019] Iulian Barbulescu: Oamenii incep sa inteleaga ca Vrajitorul din Oz trebuie sa fie etic daca isi doreste sa conduca prin stiinta
![[Dupa 10 ani] Iulian Barbulescu: Daca publicitatea moare in 5 ani si tu te definesti ca publicitar, ce faci?](https://media.iqads.ro/2019/02/24082-1393385512889-5085197-n-cover-410.jpg)
[Dupa 10 ani] Iulian Barbulescu: Daca publicitatea moare in 5 ani si tu te definesti ca publicitar, ce faci?

O agenție care creează nume cu povești. Alina Chirvase, despre ascensiunea brandurilor independente, minimalism în design și mai multă subtilitate în packaging

Sociologi, marketeri si publicitari dezbat caracteristicile femeilor din target-ul comercial la conferinta Marketing for Women 2013
![[UPDATE] BrandFusion, Brandtailors si X3 - agentiile romanesti ce au primit distinctii la Rebrand 100 Global Awards](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)