
Articole care fac referire la BOLD


HR Summit 2024: Influența tehnologiilor inovatoare în recrutarea și retenția angajaților din România

Clădirea fostului restaurant CINA își redeschide porțile pentru cea de-a XII-a ediție Romanian Design Week

BOLD, fondul de capital de risc al L’Oréal, investește în timeline, o companie elvețiană de biotehnologie a longevității

L'Oréal Groupe a prezentat AirLight Pro la CES® 2024, un instrument inovator, de calitate profesională pentru uscarea părului, care are grijă atât de păr, cât și de planetă

În curând: proiecții speciale cu echipa filmului Klaus & Barroso în 13 orașe. Comedia călătorește prin România din 9 ianuarie 2024

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year

Oana Iancu: Sunt puține filme românești care sunt greu de etichetat sau care, în ciuda etichetării clare, au succes la toate tipurile de spectatori. Eu cred că „Miracol” e în acea zonă

Initiative lansează Business Intelligence Suite, un pachet de instrumente și competențe care sprijină deciziile de business ale clienților la toate nivelurile

Imaginația copiilor a catalizat Tangible Utopias, singurul proiect VR care încă din etapa de dezvoltare a dus România la Cannes XR, Bienala de la Veneția și VRDays Europe
![[Trenduri 2020] Andreea Dinescu: Nu cred că trebuia să așteptăm anul 2020 pentru a vorbi despre burnout](https://media.iqads.ro/2020/03/andreea-dinescu-managing-director-profero-cover-410.jpg)
[Trenduri 2020] Andreea Dinescu: Nu cred că trebuia să așteptăm anul 2020 pentru a vorbi despre burnout

Golin & iSense Solutions: Cât de mult contează responsabilitatea socială a companiilor pentru consumatorii români?

Golin & iSense Solutions analizează influenţa pe care o are social media asupra deciziei de cumpărare. Pentru 9 din 10 români, un review bun în social media înseamnă peste nota 4

De la „Crăciun fericit!” la „Crăciun diferit!”. MullenLowe analizează cum s-a schimbat modul în care ne raportăm la sărbători

Golin a mers în Băicoi și Pătârlagele ca să arate de ce nu trebuie ignorați consumatorii din comunitățile mici

Creativitatea romaneasca, din nou in showcase. Urmeaza a doua editie a festivalului local de creativitate Premiile FIBRA
![[La cald, de la Cannes] Simona Suman (Jazz Communication): Juriile de shortlist au fost destul de dure, lista nominalizarilor a fost mai scurta mai ca in alti ani](https://media.iqads.ro/2017/06/simonasuman12-cover-410.jpg)
[La cald, de la Cannes] Simona Suman (Jazz Communication): Juriile de shortlist au fost destul de dure, lista nominalizarilor a fost mai scurta mai ca in alti ani

Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări

Studiu Bold by Lowe Group & iSense Solutions: Calatoria consumatorului de la descoperirea la achizitia unui produs sau serviciu

Copiii, reclamele si tehnologia. Studiu Bold by Lowe Group: Copiii din Romania petrec peste 5 ore pe zi pe retelele sociale

Platforma Bold by Lowe Group se lanseaza cu un studiu iSense Solutions: Cele mai noi tendinte ale romanilor in ceea ce priveste un stil de viata sanatos
![[FIBRA #1] Drawing the line: the best jury ever to come to Romania, 96 speakers, 99 awards for campaigns developed in the last 2 years, 4 days and many months of preparation](https://media.iqads.ro/2016/05/imagine-trofeu-full1-cover-8001-cover-410.jpg)
[FIBRA #1] Drawing the line: the best jury ever to come to Romania, 96 speakers, 99 awards for campaigns developed in the last 2 years, 4 days and many months of preparation
![[Premiile FIBRA #1] Tragem linie: cel mai bun juriu prezent vreodata in Romania, 96 de speakeri, 99 premii pentru campaniile din ultimii doi ani, 4 zile, multe luni de pregatire](https://media.iqads.ro/2016/05/imagine-trofeu-full1-cover-410.jpg)