
Articole care fac referire la Blue Air


iSense Solutions evaluează activările brandurilor prezente la UNTOLD, în calitate de partener oficial de research pentru al doilea an

Agenția de cercetare de piață iSense Solutions este pentru al doilea an consecutiv partener oficial de research pentru festivalurile UNTOLD și Neversea

S-a dublat numărul românilor care intenționează să participle la festivalurile de muzică de anul acesta
![[PR de criză] Daniela Spiridonescu: Scandalurile de vara asta au fost foarte mult despre diferențele dintre noi, despre polaritatea grupurilor](https://media.iqads.ro/2022/10/daniela-spiridonescu-cover-410.jpg)
[PR de criză] Daniela Spiridonescu: Scandalurile de vara asta au fost foarte mult despre diferențele dintre noi, despre polaritatea grupurilor

După 25 de ani de construcție continuă a experienței de echipă și a produsului de comunicare livrat către clienți și parteneri, GraffitiPR devine GRF+
![[După 10 ani] Irina Ciocan Stănescu: Atunci aș fi ucis pentru o idee. Acum cred mult mai mult în execuție și context](https://media.iqads.ro/2019/03/ics-graffiti-pr-cover-410.jpg)
[După 10 ani] Irina Ciocan Stănescu: Atunci aș fi ucis pentru o idee. Acum cred mult mai mult în execuție și context
![[Digital Nomads Inc.] Cateva luni aici, cateva saptamani acolo. Despre libertate, Simona Stanescu si Alex Vrinceanu (Lipa-lipa.ro)](https://media.iqads.ro/2018/08/lipa-lipa-4-cover-410.jpg)
[Digital Nomads Inc.] Cateva luni aici, cateva saptamani acolo. Despre libertate, Simona Stanescu si Alex Vrinceanu (Lipa-lipa.ro)
![[Business de vacante] Andreea Nechifor (Mr. Tripp): In special pe segmentul nostru de "incoming", o strategie de comunicare care sa imbine online-ul si offline-ul este vitala](https://media.iqads.ro/2017/06/foto-andreea-cover-410.jpg)
[Business de vacante] Andreea Nechifor (Mr. Tripp): In special pe segmentul nostru de "incoming", o strategie de comunicare care sa imbine online-ul si offline-ul este vitala

30 de clienti s-au promovat pe Antena 3 si 35 pe Romania TV in prime time-ul saptamanii trecute. Cresteri ale volumelor de publicitate pe ambele statii

Publicitatea in prime time. La Antena 3 usoara crestere, la Romania TV usoara scadere. Printre clientii reveniti: Bergenbier S.A, Berlin-Chemie, Carrefour, Farmec, Hochland, Provident si Rewe

Ce clienti s-au promovat saptamana trecuta in emisiunile din prime time ale statiilor Antena 3 si Romania TV? 28 de companii au fost pe Antena 3 si 38 pe Romania TV
![[Berile artizanale] Alin Matache: Am vrut ca Ground Zero Beer sa fie asociat cu momentul zero al industriei craft beer-ului in Romania](https://media.iqads.ro/2016/08/collagefrfr-cover-410.jpg)
[Berile artizanale] Alin Matache: Am vrut ca Ground Zero Beer sa fie asociat cu momentul zero al industriei craft beer-ului in Romania

Andrei Robu: Logo-urile din Romania, cu mici exceptii, spun ca suntem cat se poate de praf. Putini reusesc sa se ridice la nivelul comunicatelor de presa pe care le dau

Pregatiti-va vocile, ca nu scapati. Am prelungit inscrierile la Cupa Agentiilor la Karaoke by Cat Music

Cautam cele mai bune voci ale publicitatii. Start inscrieri la Cupa Agentiilor la Karaoke by Cat Music

PR&WEB: Inspiratie, povesti, proiecte creative, adevaruri despre consumator si o noua definitie a PR-ului

Mirela Secan (Blue Air): "Pe Otopeni avem o nisa deschisa pentru tot ce inseamna pasagerii companiilor mari"
