
Articole care fac referire la Biutiful


Bucureștiul devine capitala designului românesc prin evenimentele din programul Design GO! din cadrul Romanian Design Week 2022

Peste 20.000 de persoane au testat filtrele AR din cadrul XR Month în primele două săptămâni de festival

One Night Gallery și Leo Burnett lansează XR Month, festivalul prin care redescoperi Bucureștiul în realitatea augmentată

Foodwise Marketing semnează proiectul de HoReCa design pentru URSUS Breweries - Frank The Tank din Cluj-Napoca

Mastercard lansează campania „Trăiește noul de neprețuit. Hello Priceless!” și, alături de Smiley, invită consumatorii să descopere noi experiențe și o serie de premii
![[Ursus Talks] Mihai Dobriță și Paul Iftode: Vrem să le oferim oamenilor experiențe. Experiențe unice](https://media.iqads.ro/2019/11/img-5456-cover-410.jpg)
[Ursus Talks] Mihai Dobriță și Paul Iftode: Vrem să le oferim oamenilor experiențe. Experiențe unice

Cum vor arăta vinurile anului 2020? RO-Wine va prezenta in avanpremiera vinurile anului viitor la Harvest Wine Festival

La Electric Castle, festivalierii vor avea parte de o călătorie guvernată de simțuri în Mastercard Sensory Playground

Ro-Wine va prezenta primele vinuri ale anului la Harvest Wine Festival la București și la RO-Wine Cluj
![[Inceputuri #denepretuit] Trei momente de start din universul Fratelli Grup, povestite de Dani Caramihai](https://media.iqads.ro/2019/05/fratellidanicaramihai-cover-410.jpg)
[Inceputuri #denepretuit] Trei momente de start din universul Fratelli Grup, povestite de Dani Caramihai

URSUS lansează URSUS Tank, cea mai proaspătă bere nepasteurizată livrata direct din fabrică în locații selectate

Mastercard Tiny Home @ Electric Castle. Să locuiești într-o căsuță în mijlocul festivalului Electric Castle: #denepretuit
![[Pasionat de bunătățuri] Biutiful By The Lake în cuvintele ownerilor: un ritm de viață, un joie de vivre, un modus vivendi](https://media.iqads.ro/2018/06/img-9969-edit-edit-cover-410.jpg)
[Pasionat de bunătățuri] Biutiful By The Lake în cuvintele ownerilor: un ritm de viață, un joie de vivre, un modus vivendi
![[Pasionat de bunătățuri] Liviu Popescu (Fratelli Group): Nu am gândit niciodată aceste localuri în planuri de business, voiam să le facem pentru că aveam idei, pentru că ne plăceau nouă](https://media.iqads.ro/2017/10/liviu-popescu-2-cover-410.jpg)