
Articole care fac referire la BBDO
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii BBDO


Věra Šídlová, Global Director, Creative, Kantar | Cannes Lions 2024: Cinci surse de inspirație pentru specialiștii în marketing
![[Obsesii part-time] Gelu Florea: Cărțile aveau ca sursă propriile experiențe. Viața din agenția Graffiti/BBDO, amintirile din serviciul militar, apoi alte amintiri, din liceu, când editasem un ziar clandestin](https://media.iqads.ro/2024/06/gelu-florea-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Gelu Florea: Cărțile aveau ca sursă propriile experiențe. Viața din agenția Graffiti/BBDO, amintirile din serviciul militar, apoi alte amintiri, din liceu, când editasem un ziar clandestin

S-a lansat „CAN RECLAME”, podcastul care invită publicitarii să spună cât de cool (mai) e să lucrezi în publicitate

Concursul global The Big C pentru a pune capăt stigmatizării cauzate de cancer la locul de muncă este acum deschis înscrierilor
![[Refresh creativ] Laur Răboj: Pe măsură ce avansezi prin publicitate, te maturizezi în așteptări și îți dai seama că viziunea ta romantică asupra publicității are dată de expirare](https://media.iqads.ro/2023/03/fotojet11-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Laur Răboj: Pe măsură ce avansezi prin publicitate, te maturizezi în așteptări și îți dai seama că viziunea ta romantică asupra publicității are dată de expirare
![[Refresh creativ] Manuela Gogu: Un director creativ e un hibrid care se construiește în ani de muncă și expunere](https://media.iqads.ro/2022/11/gogu-manuela-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Manuela Gogu: Un director creativ e un hibrid care se construiește în ani de muncă și expunere

Cheil | Centrade este singura agenție din România premiată cu aur la festivalul internațional Luum Awards

După 25 de ani de construcție continuă a experienței de echipă și a produsului de comunicare livrat către clienți și parteneri, GraffitiPR devine GRF+

Graffiti PR își extinde portofoliul de marketing sportiv și sponsorizări cu proiectele Sports Festival și Transylvania Open

Mihai Gongu, jurat D&AD Awards: O idee puternică se poate manifesta într-o mie de feluri. De la un tweet, la o colecție de NFT-uri. De la un gest, la un nou produs sau un film demn de Palme d’Or
![[Puterea brandurilor] Mihai Coliban: Daca e ceva ce am inteles cat am trait in Rusia e cat de puternic e brandul numit comunism sovietic, comunismul original](https://media.iqads.ro/2022/05/75561420-10157882737519429-1630620836853448704-n-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Mihai Coliban: Daca e ceva ce am inteles cat am trait in Rusia e cat de puternic e brandul numit comunism sovietic, comunismul original

Dan Stănescu: Oamenii consumă branduri, brandurile consumă oameni, își trimit unii altora meme-uri constant, super-fluid, mega-deschis în ambele sensuri
![[Account Life] Cornel Tatoiu: Un account bun stie sa aiba aceeasi relatie cu clientul, resursele agentiei, furnizorii si femeia de serviciu](https://media.iqads.ro/2022/04/thumbnail-image-cover-410.jpg)
[Account Life] Cornel Tatoiu: Un account bun stie sa aiba aceeasi relatie cu clientul, resursele agentiei, furnizorii si femeia de serviciu
![[Minte & suflet] Mihai Popa-Radu: Epoca „serviciilor” este pe cale de dispariție, cel puțin când vine vorba de lucrul cu oamenii](https://media.iqads.ro/2022/02/712a1781-cover-410.jpg)
[Minte & suflet] Mihai Popa-Radu: Epoca „serviciilor” este pe cale de dispariție, cel puțin când vine vorba de lucrul cu oamenii

Branduri senzoriale. Construiţi branduri puternice folosind toate cele 5 simţuri - Martin Lindstrom | Editura Publica, 2009
![[Veterani in publicitate] Alex Strimbeanu: Acum ne dorim sa facem publicitate care sa nu arate neaparat a publicitate](https://media.iqads.ro/2021/11/pjimage-11-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Alex Strimbeanu: Acum ne dorim sa facem publicitate care sa nu arate neaparat a publicitate

Graffiti PR și Cult Market Research lansează prima ediție a Barometrului Influenței în social media (BAR)
![[Obsesii part-time] Cristiana Belodan: Marea mea pasiune pentru scris s-a transformat recent într-o primă carte publicată. O cărticică test](https://media.iqads.ro/2021/07/cristiana-belodan-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Cristiana Belodan: Marea mea pasiune pentru scris s-a transformat recent într-o primă carte publicată. O cărticică test
![[Veterani in publicitate] Bogdan Costin: Creativul publicitar nu a dispărut încă, dar e o specie pe cale de dispariție](https://media.iqads.ro/2021/06/bogdan-costin-saatchi-saatchi-the-geeks-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Bogdan Costin: Creativul publicitar nu a dispărut încă, dar e o specie pe cale de dispariție
![[Veterani in publicitate] Andreea Golban: Îmi amintesc cât de greu mi-a fost să învăț meserie de capul meu. Nu tu școală de advertising, nu tu mentori, nu tu know-how](https://media.iqads.ro/2021/06/andreea-golban-group-creative-director-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Andreea Golban: Îmi amintesc cât de greu mi-a fost să învăț meserie de capul meu. Nu tu școală de advertising, nu tu mentori, nu tu know-how
![[Veterani in publicitate] Adrian Preda: BOOMER ALERT!!! Textul următor conține evenimente care s-au întâmplat înainte ca unii dintre colegii mei mai tineri să se fi născut](https://media.iqads.ro/2021/06/image1-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Adrian Preda: BOOMER ALERT!!! Textul următor conține evenimente care s-au întâmplat înainte ca unii dintre colegii mei mai tineri să se fi născut
