
Articole care fac referire la Baneasa Shopping City


Rețeaua de magazine de încălțăminte pentru copii bigstep iese cu succes din reorganizare și vizează expansiunea rețelei fizice și online

Hesburger deschide al nouălea restaurant din România, la Buzău, în urma unei investiții de 350.000 de euro

Oxygen lansează Oxygen Media, agenție specializată în media planning & buying. Cristian Costache se alătură în rolul de Senior Partner și va conduce agenția

Hesburger deschide primul restaurant din regiunea Moldova, la Iași, în urma unei investiții de 400.000 de euro

Oxygen și Xiaomi România transformă emoțiile autentice în artă fotografică în cadrul unui eveniment dedicat noii serii Xiaomi 15

Hesburger deschide primul restaurant drive-in din România, la Curtea de Argeș, în urma unei investiții de 700.000 de euro

PAUL readuce în brutăriile sale cea mai populară ofertă și introduce în ediție limitată două sortimente de croissante

Oxygen semnează “Vocea Muntelui”, campania în care Vodafone celebrează 20 de ani de parteneriat cu Salvamont România

Hesburger deschide al cincilea restaurant din România, la Băneasa Shopping City, și ajunge la o investiție de 1,65 milioane de euro pe piața locală

Oxygen și Xiaomi România au adus împreună tehnologia de vârf și arta în cadrul RADAR Festival, printr-un eveniment senzorial dedicat noilor smartphones 14T și Mix Flip

Băneasa Shopping City susține viitorul în domeniul modei, prin parteneriatul cu prima ediție a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week. All in the name of fashion

Colliers: Piața de lux din România este dominată de magazine multi-brand și francize. Creșterea veniturilor și aspirațiile românilor pentru un standard de viață occidental atrag atenția retailerilor de lux asupra potențialului local

Grupul DIGI susține accesul la educație, în cea mai nouă ediție a inițiativei sociale “Școala fără Pauză”

RedSem se alătură campaniei Narada „1 copil încălțat = 1 destin dezlegat” pentru a susține egalitatea de șanse în educație

”Nu e Nu. Oricând spui tu”. O discuție esențială adusă în prim plan de Vodafone și Fundația Vodafone

T.O.M Communication și Băneasa Shopping City au lansat în luna martie a acestui an „The Wardrobe Project” – un spațiu al modei, curatoriat de experți și content creatori

WAVE și Clootrack, parteneriat pentru a revoluționa înțelegerea experienței consumatorilor. Cele două au colectat 32.408 de recenzii de la clienți, însumând 73.068 de opinii, în primele luni ale anului

Oxygen creează noile spoturi TV pentru băuturile vegetale Carpos de la Olympus, pentru piețele din România și Bulgaria

Brandul Arctic lansează campania „Din dragoste pentru noua bucătărie Arctic”, o reinterpretare a celor mai căutate opt rețete din România
![[Punct. Și de la capăt] Tereza Tranakas: Sper sa prindem mai mult curaj si sa vedem creativitate si in campaniile integrate, nu doar cele din social](https://media.iqads.ro/2024/01/thumbnail-c3a7751-copy-1-cover-410.jpg)