
Articole care fac referire la Aushopping


The Night-Art Festival 2023: O nouă ediție a festivalului de light-art Lights On, dedicată în întregime vieții culturale de noapte, la Timișoara

Touch Communications semnează campania socială şi educaţională „De Paşte ne pregătim și sustenabil sărbătorim” pentru Nhood România

Lead-generation + 93%: Centrele Comerciale Auchan și Aushopping au continuat tradiția Campaniei Naționale de Sărbători alături de agenția de marketing Perceptum

Centrele Comerciale Auchan și Aushopping au dat startul Sărbătorilor în octombrie, printr-o campanie de marketing experiențial și performant marca Perceptum
![[2020. Ghid de supravietuire] Raluca Ghilea: Online-ul este extrem de ofertant, iar dacă găsești mixul cel mai bun între informație, interactivitate, entertainment și inovație, îl poți transforma în cel mai eficient canal de comunicare de brand](https://media.iqads.ro/2021/01/img-8953-cover-410.jpg)