
Articole care fac referire la AstraZeneca


Creativitate bine dozată: #TheAlternativeSchool și Digital Distrikt lansează Vitamina Creativitate în Marketingul medical
![[Creative 2023] Nicoleta Bujor: Cine mai are tupeu acum să testeze ideea cu ”any publicity is good publicity”? Nimeni](https://media.iqads.ro/2023/05/nicoleta-bujor-cover-410.jpg)
[Creative 2023] Nicoleta Bujor: Cine mai are tupeu acum să testeze ideea cu ”any publicity is good publicity”? Nimeni

McCann PR și Avenor College - parteneriat strategic pentru promovarea proiectelor educaționale inovatoare

AstraZeneca România trage un semnal de alarmă despre importanța diagnosticării precoce în cancer prin campania „O nouă realitate. Același cancer”, în colaborare cu Medic One

„O nouă realitate. Același cancer”. Diagnosticarea precoce crește șansele de supraviețuire în rândul bolnavilor diagnosticați cu cancer

Vaccinarea împotriva COVID-19: 46% dintre români sunt dispuși să se vaccineze, dar intenția de vaccinare crește la 85%, dacă sunt îndeplinite anumite condiții

Campania de vaccinare. Raluca Feher: Armata ar fi trebuit să ajute la implementare, nu să fie purtătoare de mesaj. Nu suntem în război, nu suntem o dictatură militară sud-americană
![[Concluziile lui 2018] Trei bilanturi de la Image PR: A fost primul an în care brandurile au urlat sau au tăcut mai mult decât până acum](https://media.iqads.ro/2018/12/image-pr-cover-410.jpg)
[Concluziile lui 2018] Trei bilanturi de la Image PR: A fost primul an în care brandurile au urlat sau au tăcut mai mult decât până acum

Raluca Gonzalez, Head of Planning la Centrade | Cheil, reprezintă România în juriul EACA EURO Effies 2018 – runda 1

Nivelul scazut de educatie si lipsa gratuitatii investigatiilor medicale, principalele obstacole din cauza carora femeile din Romania nu merg la controale medicale

Aproape 90% dintre femeile din Romania nu au efectuat nici macar o data un control medical pentru depistarea cancerului de san
