
Articole care fac referire la Arsenoaiei & Matasel
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Arsenoaiei & Matasel

![[Reguli de pitch] Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel): Pitchurile "ca la carte" isi au locul in industriile care functioneaza "ca la carte"](https://media.iqads.ro/2019/07/atob3955-cover-410.jpg)
[Reguli de pitch] Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel): Pitchurile "ca la carte" isi au locul in industriile care functioneaza "ca la carte"

Comunicare reactiva. Sau cum stiri din piata imobiliara devin acte de comunicare pentru Imobiliare.ro. In primetime, la ProTV. Proiect media dezvoltat de Arsenoaiei & Matasel
![[Concluziile lui 2018] Razvan Matasel: Unii colegi au folosit brandurile ca modalitate de a-si manifesta revolta, dar cred ca astfel au uitat de scopul comunicarii eficiente](https://media.iqads.ro/2018/12/atob4015-r-cover-410.jpg)
[Concluziile lui 2018] Razvan Matasel: Unii colegi au folosit brandurile ca modalitate de a-si manifesta revolta, dar cred ca astfel au uitat de scopul comunicarii eficiente
![[Seniori de agentie] Decat sa te complaci, mai bine te complici. Plus alte sfaturi de la Cubassa si Coman, seniori la Tempo Advertising](https://media.iqads.ro/2018/11/poza-cover-410.jpg)
[Seniori de agentie] Decat sa te complaci, mai bine te complici. Plus alte sfaturi de la Cubassa si Coman, seniori la Tempo Advertising
![[Pe culmile lui 2017] Razvan Matasel: "Parca nu am vazut atatea “prostii” ca anul acesta de multa vreme"](https://media.iqads.ro/2017/12/22519517-10215297349773423-5842808343095925117-n-cover-410.jpg)
[Pe culmile lui 2017] Razvan Matasel: "Parca nu am vazut atatea “prostii” ca anul acesta de multa vreme"

9 ani de Arsenoaiei & Mătășel. ”Luptăm pentru fiecare idee frumoasă. Pare o nebunie, dar noi in 2017 încă mai concediem clienţi care vor sa-şi facă rău singuri”
![[Ardealul gatit cu fainosag] Gina Miu (Orkla Foods): Majoritatea contentului in online e generat de oameni creativi. Prin competitia de fata, vrem sa apelam si noi la aceasta resursa de creativitate](https://media.iqads.ro/2016/11/gina-miu-cover-410.jpg)
[Ardealul gatit cu fainosag] Gina Miu (Orkla Foods): Majoritatea contentului in online e generat de oameni creativi. Prin competitia de fata, vrem sa apelam si noi la aceasta resursa de creativitate
![[Ardealul gatit cu fainosag] Ioana Proca (Arsenoaiei & Matasel), despre neprevazutul care-ti duce stomacul spre camara](https://media.iqads.ro/2016/11/1384000-10153365656190853-4363221134428562176-n-cover-410.jpg)
[Ardealul gatit cu fainosag] Ioana Proca (Arsenoaiei & Matasel), despre neprevazutul care-ti duce stomacul spre camara

Marian Costache, MVcom: Viata-i ca o carte, iar experientele memorabile lasa in mintea noastra acele semne de carte pe care nu le poate muta sau sterge nimeni

Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel), despre sharing economy si comunitatea 4inmasina](https://media.iqads.ro/2015/11/12310071-1185391594822106-7085620437665396076-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel), despre sharing economy si comunitatea 4inmasina

Totul despre publicul tau la Target Bootcamp, intre 23 si 25 noiembrie: Marketing for Women, Marketing for Men, Romanian Youth Focus

Call for Papers pentru Marketing Research & Trends 2015 - Cautam speakeri cu teme si studii de caz relevante

Romania il surprinde mereu pe Razvan Matasel: M-a surprins si acum la alegeri printr-un act minunat de branding cu zero media buget in principalele capitale ale lumii

Razvan Matasel: Majoritatea celor din marcomm nu mai recunosc o idee puternica atunci cand o intalnesc
![[Mesaj pentru boboci] Razvan Matasel: Daca vor sa se angajeze in putinele agentii care incurajeaza performanta in comunicare vor avea nevoie de portofolii](https://media.iqads.ro/2013/10/photo-large-27136-cover-410.jpg)