
Articole care fac referire la Arina Ureche


Singurul centru de studii de marketing certificate internațional din România a sărbătorit 10 ani de activitate. Profesioniști din companii de top, premiați la gala Performance & Recognition Awards

Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala

Primul studiu despre consumul de conținut audio în format digital din România: peste 3,2 milioane de români spun că ascultă podcasturi

Never Stop Learning este îndemnul Școlii IAA pentru curioșii de pretutindeni. Pasionații de strategie media încă se pot înscrie la curs

Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019
![[Școli alternative] Laura Tampa: Ceea ce înveți la Școala IAA este un mod de gândire, nu un pachet de tehnici și instrumente](https://media.iqads.ro/2019/06/collageiaa-cover-410.jpg)
[Școli alternative] Laura Tampa: Ceea ce înveți la Școala IAA este un mod de gândire, nu un pachet de tehnici și instrumente

Asociațiile industriei de marketing și publicitate lansează împreună un program educațional dedicat profesioniștilor din media și studenților

Studiul AdBlocking în România, ediția 2017: Procentul utilizatorilor care folosesc programe de tip adblock s-a dublat în ultimul an

Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Arina Ureche (BRAT): In medie, un barbat utilizeaza 1.9 device-uri pentru a se conecta la internet, iar femeile folosesc 1.7 dispozitive](https://media.iqads.ro/2015/11/12307604-1184819208212678-6408735934313268973-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Arina Ureche (BRAT): In medie, un barbat utilizeaza 1.9 device-uri pentru a se conecta la internet, iar femeile folosesc 1.7 dispozitive

Totul despre publicul tau la Target Bootcamp, intre 23 si 25 noiembrie: Marketing for Women, Marketing for Men, Romanian Youth Focus

Sociologi, marketeri si publicitari dezbat caracteristicile femeilor din target-ul comercial la conferinta Marketing for Women 2013
