
Articole care fac referire la Arcelik


S&P Global: Arçelik, grupul din care face parte compania Arctic, obține cel mai mare scor din industria de electrocasnice în ceea ce privește sustenabilitatea

Noua campanie Beko „SaveWater – Schimbarea începe cu fiecare picătură de apă”, un proiect 360° dedicat educației pentru sustenabilitate

Mesaj pentru românii aflați departe de casă. Arctic a sărbătorit Ziua Națională a României cu un mesaj în Times Square, New York

Arctic lansează primul proiect de digital edutainment al brandului, o emisiune online dedicată tradițiilor culinare sustenabile

Arctic câștigă locul I la Gala Employer Branding Awards, cu o inițiativă dedicată bunăstării angajaților

Arctic este, pentru al patrulea an consecutiv, pe primul loc în topul celor mai puternice branduri românești

Arctic X Nostalgia: Zeci de mii de participanți, inspirați printr-o experiență imersivă să-și redescopere garderoba, ca parte a unui stil de viață sustenabil

Arctic câștigă aur la Effie Awards România 2023 cu o campanie centrată pe educarea consumatorilor despre un stil de viață sustenabil

Arctic îi invită pe cei mici în Casa sustenabilă din Destiny Park pentru a învăța cum să aibă grijă de mediul înconjurător

Inovație în industria media locală: Utilizate în premieră națională, reclamele video cu activare vocală dezvoltate de către Teads contribuie la succesul campaniei de sustenabilitate a liderului pieței de electrocasnice, Arctic

Noul standard HCA pentru interoperabilitatea Cloud-to-Cloud vine în ajutorul iubitorilor smart home care nu folosesc doar produse smart de la Samsung

Arctic dotează cu electrocasnice secția de Nefrologie Pediatrică a Institutului Fundeni, Spitalul Municipal Moreni, două ONG-uri și o școală

Arctic lansează o nouă campanie axată pe sustenabilitate - „Mâncarea de la producătorii locali merită electrocasnicele încorporabile Arctic”

Fabrica Arctic din Ulmi a fost desemnată printre cele mai sustenabile zece unități de producție Industry 4.0 din lume

Arctic, pentru al treilea an consecutiv pe primul loc în topul celor mai puternice branduri românești

Arctic lansează „Forgotten”, o campanie care dorește să-i inspire pe români să aibă o atitudine sustenabilă față de haine

Arctic aduce magia sărbătorilor la SOS Satele Copiilor: mese calde și peste 200 de electrocasnice, oferite cu ocazia Crăciunului

Compania Arctic se implică de urgență și asigură fonduri necesare Spitalului din Găești pentru procurarea de oxigen

Compania Arctic lansează un program de mentorat pentru angajate, ca parte a strategiei de creștere a numărului de femei în funcții de conducere

Arctic, pentru al doilea an consecutiv pe primul loc în topul celor mai puternice branduri românești

Beko a dezvoltat electrocasnice prietenoase cu mediul, care utilizează deșeuri reciclate, biocompozite și tehnologii de dozare corectă a detergentului, pentru un stil de viață mai sustenabil

Raportul de Sustenabilitate Arçelik 2020: Jumătate din cifra de afaceri provine din vânzarea de produse eficiente din punct de vedere energetic

Arçelik, pe locul 13 în topul companiilor care creează un impact pozitiv în societate și asupra mediului

Arçelik și Hitachi Global Life Solutions anunță intenția de a forma o asociere pe piața globală de electrocasnice (excluzând Japonia)

Arçelik a fost desemnată, din nou, lider în industrie, în cadrul Indicelui de sustenabilitate Dow Jones

Pandemia de Covid-19 a deschis o nouă eră, în care acasă devine centrul universului. Raportul Beko arată că tendința se va menține în următorul deceniu

Beko lansează prima sa linie de electrocasnice care elimină peste 99% din bacterii și virusuri (inclusiv coronavirus)

Arçelik devine neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon în operațiunile de producție globale

Arctic lansează Academia de Training TechPro în colaborare cu Universitatea Koç din Turcia și Universitatea Valahia din România
![[Istorii de brand] Alexandra Pascu, Arctic: Update-urile de logo au reflectat momente-cheie declanșate de schimbările segmentelor-țintă](https://media.iqads.ro/2020/03/pjimage30-cover-410.jpg)
[Istorii de brand] Alexandra Pascu, Arctic: Update-urile de logo au reflectat momente-cheie declanșate de schimbările segmentelor-țintă

Grundig, partener oficial al celui mai recent hub de design din România, Andreea Mureșan Studio în Covaci 8
