
Articole care fac referire la Apivita
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Apivita


Prima ediție a conferinței ESG:ro: Cum ne ajută indicatorii ESG să asigurăm stabilitatea organizației pe termen mediu și lung și care sunt provocările ce apar în aplicarea acestor standarde?

Bright Sky RO – aplicația mobilă care sprijină victimele violenței domestice, folosită de aproape 32.000 de ori din momentul lansării până în prezent

Publicitatea in prime time. La Antena 3 usoara crestere, la Romania TV usoara scadere. Printre clientii reveniti: Bergenbier S.A, Berlin-Chemie, Carrefour, Farmec, Hochland, Provident si Rewe

Publicitatea TV difuzata de statiile de stiri in ultimele 4 saptamani. Antena 3 si Romania TV au avut scaderi puternice, B1 variatii mici, Realitatea TV si Digi 24 cresteri de 40%

Cum a evoluat publicitatea difuzata de Antena 3 si Romania TV in ultimele 3 saptamani? Scaderi de peste 59% a numarului de branduri care se promoveaza in emisiuniunile din prime time
![Brandurile care s-au promovat in pauzele publicitare de la Antena 3 si Romania TV in prime time [30 ian - 5 feb]. Si o poveste](https://media.iqads.ro/2017/02/ad-here-cover-8001-full-cover-410.jpg)